Se storyn i Prototype

Robot
Medlem
Se storyn i Prototype

Fyfan vilket spel. detta kommer äga!

Medlem

haha dåligt grymt då!:D längtar redan!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hoppas verkligen att detta blir bra

Medlem

Nu blev jag intresserad:D hoppas det blir lika bra som det verkar!

Medlem

Ser mer och mer ut som något jag vill spela..

Vaknar upp på ett bårhus utan minnen, Planescape: Torment någon?

Medlem

Verkar bli riktigt jäkla grymt faktiskt, blir nog ett köp:)

Medlem

Storyn verkar svag men däremot så är det ju en story som dom kan bygga upp under spelets gång så det lär bli nice.

Angående gameplayet så säger jag bara AWESOME!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Han verkar inte ha så mkt emot att slakta oskyldiga på löpande band : P

Medlem

Ser sisådär ut. Kommer säkert bli ett av de spelen som man använder som anledning för skolmassakrar...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Slakt och blod, alltid lika roligt! (sålänge det är inom spelvärlden det vill säga)

Blir kanske ett köp, får se hur InFamous blir också. Vem vet, kanske blir båda spelen?

Medlem

Ser ju grymt bra ut!!! LÄNGTAR!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Åh helvete! Varför har jag totalt missat denna titel fram till nu? Det ser onekligen ut att bli en kandidat till Game of the Year och jag längtar efter att ränna runt och konsumera folk!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

längtar som fan efter detta spel

Medlem

Ser ganska häftigt ut faktiskt, men kommer definitivt läsa lite recensioner innan jag bestämmer mig för ett köp eller ej...7

Inaktiv

Fan va töntigt=/

Herre jesus detta spelet kommer äga nåt så extremt. Glöm GOTY detta kommer vara "game of the decade". :up::heart:


signatur
Medlem

Det är inte ofta jag blir sugen på ett spel, men detta blev jag sugen på.

Medlem

måste säga att de såg bra ut i början, storyn verkar riktigt trevlig.
men sedan i min syn så förstördes de härliga med att vara "the ultimate bad-ass character" de var ju precis som om man hade på något fusk som gjorde dig odödlig och superstark....booooring tycker jag, men värt o testa


signatur

Sim-Racing

Inaktiv

Detta spel är "prototypen" för spel som man bara plockar upp och kör kanske 30 - 45min istället för att spela journalistkårens GOTY (som vanligen ligger underst i spelhögen)

Medlem

Vänta, tänkte kirurgerna skära upp honom med kläderna på? Luva och allt?

Känns lite som Dark Sector. Det låter ballt och ser häftigt ut, men gameplayet är riktigt mediokert. Är inte storyn "Vakna upp med minnesförlust, lär att någon var elak mot dig, hämnas" ganska uttjatad dessutom? Jag blev grymt mycket mer imponerad av Infamous-trailern måste jag säga.

Skrivet av Wartex:

Vänta, tänkte kirurgerna skära upp honom med kläderna på? Luva och allt?

Känns lite som Dark Sector. Det låter ballt och ser häftigt ut, men gameplayet är riktigt mediokert. Är inte storyn "Vakna upp med minnesförlust, lär att någon var elak mot dig, hämnas" ganska uttjatad dessutom? Jag blev grymt mycket mer imponerad av Infamous-trailern måste jag säga.

Har du inte sett "kallt byte 2" där tänker läkare skära upp en kille med kläder på också. Inget lamt med det.


signatur
Medlem

Verkar faktiskt rätt nice. Tyckte dock att storyn kändes rätt lik STALKERs...

Medlem

vad utvecklas spelet till? ps2? ser ju riktigt ugly ut. vill inte förstöra stämingen här men är det ingen som tycker att spelet ser lite väl 1998 ut? så fort en helikopter eller pansarvagn blir attackerad så går den från fullt fungerande fordon till en sönderbränd kakburk, ingen "area damage" eller annat utan bara ett helt annat "skin".

hopaps dom fräshar upp spelet nåt årtionde, visst grafik är inte allt men den ska iallafall ha tagit mer än några månader att skaka fram.

Medlem

Såg helt klart ballt ut.. Står och faller med känslan i kontrollerna.. Vill inte ha något nytt Assassin's creed...

Medlem
Skrivet av MackZ:

vad utvecklas spelet till? ps2? ser ju riktigt ugly ut. vill inte förstöra stämingen här men är det ingen som tycker att spelet ser lite väl 1998 ut? så fort en helikopter eller pansarvagn blir attackerad så går den från fullt fungerande fordon till en sönderbränd kakburk, ingen "area damage" eller annat utan bara ett helt annat "skin".

hopaps dom fräshar upp spelet nåt årtionde, visst grafik är inte allt men den ska iallafall ha tagit mer än några månader att skaka fram.

Här är en film från ett 1998 spel, jag ser en viss skillnad 8)

Medlem

Njaaaaaa...... Det blir ett nej. Skräddaren säger nej.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Wartex:

Vänta, tänkte kirurgerna skära upp honom med kläderna på? Luva och allt?

Känns lite som Dark Sector. Det låter ballt och ser häftigt ut, men gameplayet är riktigt mediokert. Är inte storyn "Vakna upp med minnesförlust, lär att någon var elak mot dig, hämnas" ganska uttjatad dessutom? Jag blev grymt mycket mer imponerad av Infamous-trailern måste jag säga.

Har du inte sett "kallt byte 2" där tänker läkare skära upp en kille med kläder på också. Inget lamt med det.

Har inte sett den filmen, men det är ingenting som licensierade läkare skulle göra. Kan tänka mig att de inte orkade göra en hel karaktärsmodell för en kort scen dock.

Medlem

Oerhört ointressant.

Medlem

Provspelar nog först.

12
Skriv svar