Konami storsatsar på Saw

Robot
Inaktiv
Konami storsatsar på Saw

Ska bli väldigt interessant att se hur dom lyckas göra spel på det här:)

Medlem
Medlem

Tyckte filmerna (har inte sett 4:an eller 5:an) var hemskt bra, och HOPPAS på att dom ska få till spelet också.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Neeej skräck spel ( sätter sig i ett hörn skakar och gungar )

Medlem

hoppas sånafall att det blir lika råa som i filmerna:) inge scensur !:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ta fällor från filmerna låter inte som en bra idé det blir ju ingen fälla för dom som sett filmerna. Men jag tror det här kan bli riktigt bra.

OT: Bästa skräck spelet är enligt mig Call of cthullhu vilket slår alla skräck spel med den extremt läskiga atmosfären och känslan att man alltid är underlägsen fienden. TESTA DET!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Saw filmerna är riktigt bra

Saw som spel - njaa det veta f*n.... inget jag kommer köpa.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Blir med all säkerhet bara en massa gore, blinkande lampor och flygande kroppsdelar. DVS kryddan i ALLA skräckspel de senaste 10 åren. Första saw filmen var ok, sen efter det så blev det 4 filmer skräp, det är inte skräck, det är äckligt.
Vill man se mord och inga visor så spela mad town.

Medlem
Skrivet av rolle90:

Saw filmerna är riktigt bra

Saw som spel - njaa det veta f*n.... inget jag kommer köpa.

Du vet ju inte ens hur spelet är än för fem öre.

Medlem

nämen vad trevligt. Konami ftw! Väldigt bra gjort av dem att börja med spel & film tillsammans, detta kommer leda till pengar och fler mgs spel hoppas jag.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Mycket skeptisk till Saw som spel, men skall bli kul å se va dom kan åstakomma.

Medlem

Bara en jävla massa gore är ju något som funkar, jag saknar lite sånna spel.

Vem fan älskade inte att skjuta av ett ben på fienden med hagelgevär i Soldier of Fortune? Eller kasta en kniv rätt i halsen eller varför inte i ögat?
Så jääääävla najs!

Medlem

Saw som film är riktigt bra, men att göra om filmerna till spel.. Mnjaa.. som alla andra filmlicensspel kommer det här nog att suga.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Nackdelen är väl att det är mycket småbarn som får köpa sådana här spel för sina föräldrar, men i övrigt så kan jag längta så jag nästan dör på detta. Skulle vara bäst om man fick vara Jigsaw själv också Och till er som tycker att film spel är dåliga, detta är ju gjort av Konami med en av de bästa skräck spelen någonsin "Silent Hill".


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Vill gärna bli rädd när jag lirar detta. Har alltid gillat Saw filmerna och hoppas att spelen blir lika köttiga.

Mycket blod

Mycket skräck

Medlem

SAW = mainstream snuff

Medlem
Skrivet av flaseb:

Och till er som tycker att film spel är dåliga, detta är ju gjort av Konami med en av de bästa skräck spelen någonsin "Silent Hill".

Skillnaden är att silent hill är en film baserad på en film, saw skulle bli ett spel som är baserat på en film, det är en viss skillnad iaf enligt mig;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Gärna ett nytt tänkande angående skräckspel inget fel med det, men inte härma Saw... suck.

Punkt slut.

Inaktiv

Saw e den sämsta filmen någonsin:D

1
Skriv svar