Helgens digitala erbjudanden vecka 14

Robot
Helgens digitala erbjudanden vecka 14
Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 14

Endwar (360) - 200 kr på CDON

Medlem

Tomb Raider Anniversary för 5 euro låter ju inte helt fel.

Medlem

Dom här nyhets briefarna om rabatter på steam och dylikt är faktiskt jävligt sweet! Fortsätt med dom!

Jag hittade X3 Reunion (och expansion) för schysst pris tack vare detta.

Medlem

Red Alert 3 Uprising borde ju finnas där också, är ju enda sättet att få tag i den.

Medlem

Sjukt bra initativ med dessa rabatt-nyheter!

Medlem

Såg att Megastore hade ganska bra priser på en hel del spel från olika plattformar.

[http://megastore.se/template/next%2CShowCampaign.vm?campid=11...]

Medlem

För några månader sen var Fuel of War på rabatt på El-Giganten; 9 (nio) kronor


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Discshop har kampanj på Wii spel, 269:- /st

http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?lang=&id=564&lang=...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

nj
Medlem

Prey för 10kr hos CDON: http://cdon.se/spel/prey_best_buy-543591
Deras Best Buy-utgåva är en originalutgåva med en klisterlapp på DVD-boxen.

Medlem
Skrivet av nj:

Prey för 10kr ...

Rackarns så billigt! Prey var ju ett höjdarspel! Nästan så att man borde köpa några kopior och ge bort till vänner och bekanta!

nj
Medlem
Skrivet av NisseHult:
Skrivet av nj:

Prey för 10kr ...

Rackarns så billigt! Prey var ju ett höjdarspel! Nästan så att man borde köpa några kopior och ge bort till vänner och bekanta!

Jag ångrade mig att jag missade Steams helgrea på det för några månader sedan (när det kostade ~50kr) och ett erbjudande på 10kr gick inte att motstå

Medlem

Någon som tycker att Tomb Raider Anniversary är något att ha? har egentligen inte spelat något Tomb Raider sedan demot på ettan (fuck yeah 6 polygoner för brösten )...
Värt att köpa?

Medlem

jag tyckte iaf att tombraider ani var klart bra ^^ å hittar man det billigt kan det vara värt å testa ^^

Medlem

Ja ani är lätt bättre än de övriga nya delarna i serien. Lätt värt de 54 riksdalerna IMO.

nj
Medlem

Tomb Raider Anniversary har ett inte särskilt stort demo, tänkte testa det själv senare i helgen.

Medlem

Köpte just Alien Hominid på xbox live för 400 poäng, ungefär 50 kr. Inte ett specifikt erbjudande för helgen men jag tror att det går ut den här veckan, så passa på!

Medlem

The Club är ett förträffligt bra lir.

Medlem

Gillar att FZ samlar ihop alla erbjudanden så här, så slipper man missa nått prisvärt!

Medlem

Likt många andra så gillar jag det ni gör med att samla erbjudanden.

Frontlines för över 150kr kan dock aldrig ses som ett bra tips. Spelet finns för 10-29kr runtom i Sveriges alla Elgiganten-butiker. Nu har jag inte sökt på prisjakt, men jag skulle tro att normalprisl ligger på runt 79kr.

Gamersgate skämmer ut sig än en gång.

Medlem

Vi på GamersGate försöker att få ner priserna på spel hos oss generellt! Men vi är tyvärr låsta. Vi skulle helst se att vi hade samma pris eller billigare än butik, men kan tyvärr inte vilket är synd.
Även när det gäller rabatter vill vi får ännu större rabatter (minst 60-70%) men allt måste godkännas av publisherna.

Inaktiv

Vore kanske rättvist att även hitta lite erbjudanden från butiker och online sajter som säljer spel i box, som en del har länkat i tråden redan. Dock är det oftast så att dessa butiker ofta har erbjudanden under längre tid (pga lager etc) och inte så snabba rabatter under en helg som digitala försäljningsställen kan ha.

nj
Medlem
Skrivet av Buio:

Vore kanske rättvist att även hitta lite erbjudanden från butiker och online sajter som säljer spel i box, som en del har länkat i tråden redan. Dock är det oftast så att dessa butiker ofta har erbjudanden under längre tid (pga lager etc) och inte så snabba rabatter under en helg som digitala försäljningsställen kan ha.

Att jaga bra bra erbjudanden och skriva om är ett rätt rejält grovjobb, däremot så skulle det ju gå att ha en tråd i forumet där vem som helst kan tipsa om bra erbjudanden och liknande.
Fixar nog en sådan tråd under morgondagen, men det är inget jag tänker sitta och hålla uppdaterad själv utan hjälps så många som möjligt inte åt så kommer det nog tyvärr rinna ut i sanden.

Inaktiv
Skrivet av nj:

Att jaga bra bra erbjudanden och skriva om är ett rätt rejält grovjobb

Det är förstås mycket enklare när man kan kolla på ett par begränsade ställen som fallet med de som säljer digitalt.

Om man omvänt vill man leta efter billigaste plats att köpa ett specifikt spel på så rekommenderar jag att söka på Prisjakt.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=378

1
Skriv svar