THQ presenterar framtiden

Medlem
THQ presenterar framtiden

Shit vad nice! Ett Warhammer 40,000 MMO låter bra. De lär kunna göra det till ett unikt MMO.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mmm, Warhammer 40k MMO! Mmm, mmm, mmmm!

Vad är källan? Kan man få en länk?

Inaktiv

SR3 blir ju intressant. 1an var ju så mycket bättre än tvåan.

Medlem

Ja ser mest framimot UFC Undisputed som komemr nu i Maj fy fan vilket röjj


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Inget Homeworld? :/

Medlem

Hur blir det med det kommande RPG-spelet från Big Huge Games?

Snackas ju om att THQ ska lägga ner Big Huge Games, synd

Medlem

Som utvecklare eller utgivare? Ser inget SupCom 2. :\


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

CoH Online och WH40K Online kan båda bli grymt intressanta

Inaktiv

Hoppas bara Warhammer 40k mmo'et blir blodigt och våldsamt, långt från politiskt korrekt och inte för småbarn!

Medlem
Skrivet av Snigelapa:

Hoppas bara Warhammer 40k mmo'et blir blodigt och våldsamt, långt från politiskt korrekt och inte för småbarn!

Amen Brother!

Medlem

Go Kaos!

CoHO var väl gratis va?=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det nya action spelet måste vara WH40k brawlern det läckte gameplay från för några månader sedan ^_^ Såg kul ut!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Ett Warhammer 40,000 MMO låter bra. De lär kunna göra det till ett unikt MMO.

Verkligen!

40K universumet är ju så jefla härligt

Medlem

Sjukt nice med ett Warhammer 40k MMO. Spasse Mariiiines! Attack!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Som utvecklare eller utgivare? Ser inget SupCom 2. :\

SupCom 2 ges ut av Square Enix och inte THQ som tur är

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Ett Warhammer 40,000 MMO låter bra. De lär kunna göra det till ett unikt MMO.

NÄ! Som den WH fanatiker jag är så vill jag inte se ett 40k mmo, det funkade med WAR. Fast 40k, NÄ!

Medlem

yey härligt Älskar det här företaget Synd att dem har kickat folk om jag minns rätt Men det verkar som om dom vet vad dom gör.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

40kmmo giiiiief!

Inaktiv

Saints Row 3 och Warhammer 40k MMORPG... Kan båda bli riktigt roliga. Dock blir man ju alltid lite skeptisk när man hör om nya MMORPGs då dom alla verkar vara samma sak fast i olika förpackningar, förhoppningsvis kanske WH40k MMO ändrar på det.

Medlem

40k mmo! YES äntligen!

Hoppas verkligen det blir en shooter ala planetside och inte nått jävla rpg som det redan finns allt ALLT för många av.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av okar:

Inget Homeworld? :/

+1

+1 till. Sa inte de att de skulle utveckla ett nytt för några månader sedan. Har ett minne att det stog i en av mina PCGs


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Det står ju inget om ett 40k MMORPG, utan ett MMO och det kan vara ett spela a la Battlefield. Passar bättre med universumet och skulle antagligen dra till sig en större publik.

Medlem
Skrivet av Zedilius:
Skrivet av Sparable:
Skrivet av okar:

Inget Homeworld? :/

+1

+1 till.

+1 :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Skumt att de inte nämner CoH: Tales of Valor, som ändå ska komma inom en rimligt snar framtid..

Medlem
Skrivet av Nemcue:

Skumt att de inte nämner CoH: Tales of Valor, som ändå ska komma inom en rimligt snar framtid..

Kan iofs vara för dom presenterar framtida projekt. Tales of Valor är ju klart för butikerna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Shit vad nice! Ett Warhammer 40,000 MMO låter bra. De lär kunna göra det till ett unikt MMO.

Öh... ska de släppa ett nytt Warhammer för att ersätta Warhammer?

Va fasen de ska väl släppa en EXPANSION?

Blizzard ersätter ju inte WoW med nytt WoW... de skapar tillägg.

Medlem

Jag hoppas verkligen att de gör WH40k-MMOt till ett spel som faktiskt tänker på hur det "ser ut" i warhammer-universumet: Mörkt och våldsamt. WAR var en katastrof ur den estetiska synvinkeln, hoppas Relic inte gör samma fel.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Jag skiter i de andra spelen som utvecklas, bara de gör WH40K MMOt till ett bra spel, förslagsvis INTE ett klassiskt RPG som WoW eller WAR. Inte för att något av de spelen är särskilt dåliga, bara för att det behövs något nytt...

Ta och rippa spelet Planetside, hotta upp grafiken och gör om de tre mänskliga factionerna i det spelet till Empire of Man, Eldar och Orks. Då hade jag blivit riktigt glad.

1
Skriv svar