Ready 2 Rumble Revolution

Robot
Ready 2 Rumble Revolution

Vi testar Ready 2 Rumble: Revolution. Kommer boxning någonsin fungera på Wii?

#ready-2-rumble-revolution, #quake


Inaktiv
Nya Ready 2 Rumble testat

Vem fan vill spela Wii då?????

Medlem
Skrivet av Al3x92:

Vem fan vill spela Wii då?????

Fler än alla dom som vill lira PS3 och X360 tillsammans?

Medlem
Skrivet av Al3x92:

Vem fan vill spela Wii då?????

folk som inte är bittra 16åringar.

synd, jag förstår inte varför det ska var så svårt att göra ett spel till Wii där kontrollerna är exakta?
Jag testade att "slänga" in en Wii kontroll till datorn.
reaktionstiden är lika med 0 och extremt kännsligt, minsta lilla puff registreras.

Så problemet är inte hårdvaran, utan i mina ögon LATA programerare. Tyvärr.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

många wii spel känns ganska slarvigt gjorda imo. Men dom spelen det har lagts ner mkt tid på blir ofta bra (:


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Jag förstår inte hur vänsterhänta kan ens spela på datorn med musen i vänster hand? Jag är vänsterhänt och använder högerhanden till musen, och har vänsterhanden på t-bordet. Om jag skulle använda vänsterhanden så skulle det kännas lustigt.

Däremot så kan jag verkligen inte köra Wii-spel där man inte kan ha Wiimoten i vänster hand, så därför blir detta absolut inget köp för mig...

Medlem

Fråga till recensenten;
Gillade du kontrollen till wii boxing? Den var svår men till slut lärde man sig den och den va skitbra. Om du inte tyckte om den kanske det finns liten chans för denna.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Bort med Wii och ge oss mer recensioner av ps3, xbox 360 spel. :I

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Fråga till recensenten;
Gillade du kontrollen till wii boxing? Den var svår men till slut lärde man sig den och den va skitbra. Om du inte tyckte om den kanske det finns liten chans för denna.

Skillnaden mellan det medföljande Wii sports och detta är att detta spelet kräver mer precision då det finns en rad olika slag och tekniker. Detta är något som wii sports boxningen saknar och därmed kommer undan lindrigare med. Men det är som sagt synd, för spelet har potential och efter att jag letat runt lite på nätet för att se om det var något fel på mig och min teknink upptäckte jag att detta var något som nämndes gång på gång. Vi kan väl bara hoppas på att "Punch out" blir bättre, för det finns inget format boxning passar bättre till i teorin, än till just wii.

Medlem

verkar rätt bra!

Medlem

Haha. Bästa recensionen på länge. Fan vilken skön sågning.
Bra skrivet Christian!

Medlem

hahaha nice recension "vill du ge någon stryk - gör då det på riktigt istället"


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Struntar nog i Ready 2 Rumble, väntar på Punch Out istället!


signatur

snesgameplay.blogg.se

1
Skriv svar