Gratistesta Age of Conan

Medlem

De som påstår att Age Of Conan är ett bra och välgjort spel är ju helt slut i bollen. Installerade och aktivera mitt konto igår. Det är ju vansinnigt hur de lyckats med att komma ingenstans på så lång tid. Det finns en anledning till att det bara sitter 18 fanbois o spelar det....

Medlem
Skrivet av Fisse:

De som påstår att Age Of Conan är ett bra och välgjort spel är ju helt slut i bollen. Installerade och aktivera mitt konto igår. Det är ju vansinnigt hur de lyckats med att komma ingenstans på så lång tid. Det finns en anledning till att det bara sitter 18 fanbois o spelar det....

Spelet kanske inte är riktat till knattar? Håll dig till WoW du.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av P1nGviN:
Skrivet av Rotab:

Om man nu ska göra en "wow-dödare" kan man ju för helvete inte släppa ett skitspel och skylla på att "wow var inte världens ballaste spel när det släpptes".

"skitspel"? Mkay.

Man bör ha lite förståelse över att WoW patchats väldigt, väldigt många gånger. Det säger något om vad Age of Conan kan bli med lite mer tid.

3,09Gb i en Patch. Fuck me, det där kommer ta lång tid.

Det är lite för sent för AoC... nästan. Ifall AoC hade kunnat mäta sig med WoW redan från BÖRJAN så hade det lockat till sig många fler spelare.

Det är alltid värre att fixa sakerna efteråt.

Inaktiv

ta ledigt från jobbet en vecka och spela i 7 dagar så kommer du uppleva allt vad spelet har att erbjuda.Sen kan man sluta

PoM gameplay.
AoE heal, AoE Heal, AoE dmg spell, Lance, AoE, AoE AoE AoE, lance. osv osv. Och folk tyckte det var enformigt att lira prälle i wow...

Spelet suger totalt för casters. Melee är det helt revolutionerande dock tycker jag när det kommer till PvP och ja PvE också, men det räcker inte.

Både PvPn och PvEn är för enformig.

Klasserna är för lika, många gör ungefär samma sak. Och det finns alldeles för lite spells och spelsätt för att göra det intressant i längden. Däri ligger bristen jag tror inte det går att reparera.

Tacka vet jag EvE online som tillfredsställer mitt MMO behov.

Medlem

Efter en förbannat lång installation och en minst lika lång patchnings-runda så startade jag upp spelet. Valde en Guardian Cimmarion och påbörjade mitt äventyr. Efter 2 timmars fightande med diverse värdelösa monster kom jag till tortage... gjorde 2 quests och sen: "Nej, sånt här behöver jag inte slösa min tid på"

Jag förstår att det är ett MMORPG, och kommer med alla brister genren innehåller. Jag gillade inte WoW för det var ett så satans massa meningslöst grindande fram och tillbaka - Conan gör inte mycket åt det, trots ett klart förbättrat stridssystem. Med fotknölsdjupa uppdrag och total avsaknad av inlevelse fanns det inte mycket som kunde hålla mig kvar. Ja, grafiken var vacker, men det räckte inte.

Avinstallerade spelet med en djup suck, det är bara att inse att jag inte är en MMOare. Letade reda på min Morrowind-installation och tog en sväng till Sadricht Mora och gick på upptäcksfärd efter att ha hjälpt en stackars krögare att göra sig av med ett spöke som slagit sig ner i hans taverna. Imorrn tror jag att jag ska rädda världen, unda vad Caius har för nya uppdrag den här gången...


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av P1nGviN:
Skrivet av Fisse:

De som påstår att Age Of Conan är ett bra och välgjort spel är ju helt slut i bollen. Installerade och aktivera mitt konto igår. Det är ju vansinnigt hur de lyckats med att komma ingenstans på så lång tid. Det finns en anledning till att det bara sitter 18 fanbois o spelar det....

Spelet kanske inte är riktat till knattar? Håll dig till WoW du.

Intressant att du 3 inlägg ner själv sågar spelet ;). Med en kommentar som den som jag citerar antar man att du faktiskt testat spelet först.

Medlem
Skrivet av liath:

Intressant att du 3 inlägg ner själv sågar spelet ;). Med en kommentar som den som jag citerar antar man att du faktiskt testat spelet först.

Sågar det på grund av att jag inte är en mmoare, inte för att spelet är dåligt


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

Sågar spelet av 2 anledningar.
1: Det sög stort när det kom, buggigt, inge vettig end game, skit trist efter level 20 och stridssystemet blir långtråkigt med vissa klasser.
2: Ett år efter release och det är fortfarande fett buggigt, klasserna är inte attraktiva etc etc. Level 1-20 är det roligaste, sen blir det inte kul längre :(.

Medlem

jag diggar AoC till lv20 skit bra spel då faktist.
synd att inte hela liret har samma kännsla å stile.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ska testas! Har ändå inget roligare för mig : D

Medlem

Bättre pvp än wow.. räcker långt för mig ;D


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Inaktiv
Skrivet av PaLL3:

Bättre pvp än wow.. räcker långt för mig ;D

Kan du utveckla det? Har själv lirat WoW väldigt länge och raidat allt, nu PvPar jag bara på 2k rating, vilket duger. Har testat Eve-online trial 2 gånger förut i 2 olika tillfällen och det var ganska roligt, men vet inte om jag ids testa AoC och Warhammer!

Blir kanske att köpa något spel efter jobbet, WoW är inte nog roligt längre att sitta där från man kommer hem till man ska sova.:(

123
Skriv svar