Robot
Blev du lurad?

Bra initiativ att göra sådant, keep the good work up:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

En eloge för era aprilskämt, de var underhållande och på smakfull nivå allihopa. Eller ja, att nollställa inläggsräknaren var kanske inte roligt i sig, men om någon fått ett utbrott pga. det får ni gärna länka till mig

Medlem

det där med att dejta chefsredaktören såg man ju fram emot om man skulle vinna

Medlem

Jag gick på att Filefront skulle lägga ner, men dom sjuvstartade för en vecka sen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

det här IPRED skämtet gick ja bannemig på

Medlem

Att inläggsräknaren fungerade hela tiden såg väl alla? - såg antalet inlägg jag gjord bredvid "Snabbsvar"-boxen hela tiden


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Roliga skämt i år, helt klart!
Men om jag blev lurad? Njae.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag hoppades starkt på att dejten med John var sann, men jag visste ändå djupt inom mig att det inte låg till så =,(

Nj:
| Stort tack till alla som hjälpt till, särskilt nagash (Shock hälsar att du förtjänar en puss, men jag låter honom utdela den) |

Jag väntar fortfarande


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

sett bättre skämt...bästa var ändå Webhallens för några år sedan...Battlefield Göteborg brutalt rolig ^^

Medlem

allt va kanon, man fick sig ett gott skratt:up::D

Medlem

Man fattade ju direkt att det var ett april skämt med tävlingen och inläggsräknaren men det där med att korrekturläsa icemans foruminlägg har jag missat helt.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Skämtet om att dejta redaktören var nog det sämsta jag hittade under dagen.

Inaktiv

Uppenbara aprilskämt men de fick mig att skratta lite ändå.


signatur

War never changes.

Medlem

blev blåst av busring.se


signatur

//monster

Medlem

Jomen visst. Trodde jag hade blivit bannad på Clanbase (klanmatch-ladderspel-sajt). Hjärtklappning vettu.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Segas:

Skämtet om att dejta redaktören var nog det sämsta jag hittade under dagen.

Skämtar du eller? Utterly amusing!


signatur

Bengebolle

Medlem

Jag gick på Sweclockers om att oljespray skulle förbjudas på WCG. Kom på det direkt efter, men först började jag bli upprörd och tänkte att det var puckat av sponsorerna för att de nog skulle förlora mer på det än vad de skulle vinna på det

Medlem

Jag måste erkänna att jag också köpte Sweclockers aprilskämt, FZs om korrläsning av foruminlägg gick jag däremot inte på. Att det skulle varit något konstigt med posträknaren märkte jag inte ens.

Medlem

INGEN lyckades lura mig. Det går inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag blev inte lurad, nej. Var beredd på allting.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste säga att jag faktiskt deltog i tävlingen helt reflexmässigt. Var först efter att jag skickat in svaret som det gick upp för mig att det var en övernattning hos Shock man vann och då ångrade jag mig lite.

Ett par sekunder efter det så kom jag fram till att det var ju bara ett skämt. Då kände jag mig lite smådum :/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Oneone:

Blizzards var klart bäst som vanligt

http://www.blizzard.com/diablo3/characters/archivist.xml

haha, hans shush-attack måste vara alla bibliotekariers dröm


signatur
Medlem

Enda som lurade mig igår var när en skrev detta i guildchatten:
"Var det idag vi skulle merga med <sätt in guildnamn här>? Eller var det senare i veckan?"
Inte världens bästa aprilskämt, men eftersom jag hade varit borta ett tag blev det iaf. ett "WTF!?" på det. Till skillnad från mediernas förvånansvärt dåliga år.

Blizzards är alltid underhållande, men det är ganska svårt att "gå på" dom.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag visste att tävlingen var ett skämt, men jag levde på hoppet att så inte var fallet. *suckar*

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Blizzards är alltid underhållande, men det är ganska svårt att "gå på" dom.

Säg inte det, en av "gamlingarna" i min guild som är en riktigt geek gick på alltihop...

Medlem

"Vi kommer inte korrekturläsa IceMans foruminlägg. Han är den sortens medlem som alla sajter jagar med ljus och lykta för att få tag på och vi är mäkta glada att ha denna trogna karaktär i vårt gäng. Oavsett hur han stavar."

Öööööh va? Elaborate please.

Medlem

Precis vad jag trodde. Trodde inte på någon av dem. Men bättre lycka nästa år.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

De som har koll på när 1 April e och något ovanligt hänt/händer
fattar att det e ett skämt:p

12
Skriv svar