Samarbetsläge i Mass Effect 2?

Robot
Medlem
Samarbetsläge i Mass Effect 2?

Vill ha något ofantligt! Kom igen 2010/9 !!

Inaktiv

Va fan e Mass effect för skit:p

Medlem

hur kan du kalla mass effect för skit?! det är ett av de bästa spelen jag lirat. Ägande storry, bra karaktärer, allt!!


signatur

cags

Medlem

Oroväckande många tycks inte veta vad Mass Effect är

Medlem

mass effect var helt ok for o vara ett rpg
jag brukar hata den genren annars

Medlem

Ja då har de verkligen inget här att göra, att missa det bästa spelet i modern tid, ja på de senaste 10åren.

Medlem

hoppas på co-op. låter rimligt att det kommer finnas i 2'an då dom sagt att man kanske kommer se storyn ur ett annat perspektiv

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja då har de verkligen inget här att göra, att missa det bästa spelet i modern tid, ja på de senaste 10åren.

Jag hoppas ni skojjar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Mass Effect?? Är det ett något att ha? Är det bra till PC?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

om det är något att ha? Det är gudalikt

Medlem

varför vill alla ha co-op?
personligern så tycker jag att co-op bara förstör spel som man kan vara intreserad av story och så mycket mer en att snaka med sin vän och slakta.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Skrivet av morfin91:

varför vill alla ha co-op?
personligern så tycker jag att co-op bara förstör spel som man kan vara intreserad av story och så mycket mer en att snaka med sin vän och slakta.

Vet inte om "alla" vill ha det, dock kommer det så väldigt få spel som har coop nuförtiden att den skaran som älskar coop spel hurrar högre än någonsin.

Kommer väldigt få spel som är coop nuförtiden, och då menar jag "riktig coop", dvs då man kan få en spelupplevelse motsvarande singleplayer-delen i spelet. Kasta in några idiotiska bottar på en multiplayer bana och köra teamdeathmatch mot är inte Coop - i min mening. Har aldrig kallat sådant coop och kommer aldrig göra.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Oroväckande många tycks inte veta vad Mass Effect är

Oroväckande många som verkar tycka att Mass Effect är ett mästerverk.

Medlem
Skrivet av morfin91:

varför vill alla ha co-op?
personligern så tycker jag att co-op bara förstör spel som man kan vara intreserad av story och så mycket mer en att snaka med sin vän och slakta.

Det är ju betydligt roligare att ta del av storyn tillsammans med en vän.

Tänk dig Ghostbusters i co-op.. våt dröm för alla som växte upp på 80-talet och älskade ghostbusters

Skrivet av asdfg:

Oroväckande många som verkar tycka att Mass Effect är ett mästerverk.

Det är näst intill ett mästerverk


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja då har de verkligen inget här att göra, att missa det bästa spelet i modern tid, ja på de senaste 10åren.

April april?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

1
Skriv svar