Playstation 2 prissänks

Medlem
Playstation 2 prissänks

"Ovanligt" att MS ska kommentera det där. De är bara lite avis för att deras Xbox gick under jord.


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av halomaki:

"Ovanligt" att MS ska kommentera det där. De är bara lite avis för att deras Xbox gick under jord.

Om någon frågar dem om en kommentar, tro fasen att de svarar.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

varför har alla 0 inlägg idag.. ?

Medlem

Möjligt att man köper en ny PS2 då min nuvarande är halvdöd, men hade hellre sett att Sony ger stöd för PS2-spel i PS3an igen.

Medlem
Skrivet av TruB:

varför har alla 0 inlägg idag.. ?

April april


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Har för mig att man läst att Sony egentligen vill lägga ner ps2, för att den helt enkelt lever för länge och tar kunder från ps3, vilket dom helst vill sälja mest av.

Inaktiv

PS2 har inte gjort sitt än=P PS2 håller minst 1 till 2 år till=)

Medlem

Gamla PS2 är fortfarande en konsol i högklass bra att veta att den sänkts i pris då min ps2a börjar komma till åren. Visst vore det bästa om Sony ordnade upp med bakåtkompabiliteten. Och om jag får gissa kan det nog hända när dom väl bestämmer sej för att sluta producera den.

Medlem

Jag blev lite besviken i och med att Sony drog igång en liten hype i och med "Vi har någonting att berätta"-nyheten. Att det var en prissänkning med $30 känns oerhört fattigt. Det är nog inte en människa som väntat med sitt PS2-köp för att den är 300kr för dyr.

Jag fick dessutom köpt min Slim-modell för 900kr på elgiganten under 2006, så det känns som att man höjt priserna lite i taget fram till att kunna sänka dem igen och göra en stor sak av det.

Medlem

Bah till MS chefen jag har köpt 10 PS2 spel idag så jag tänker inte låta PS2an dö ut.

Inaktiv

MS, gah ska alltid markera att dom är en massa översittare. Nästan sorgligt, tycker inte att professionella företag ska behöva försvara sitt eget märke så fort konkurrenten yttrar sig det minsta. Det stinker ändå en del osäkerhet bland microsoft leden.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Min ps2 har mycket livstid kvar, en massa spel jag inte hunnit spela igenom till den som God of war 2, Okami, Shadow of the Collosous, ICO och SSX3.

Medlem

anar jag lite avundsjuka från M$


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Microsoft kan dar dit pepparn växer PS2 lever annat med ratet xbox
MS stick o brinn det var lågt av de

jag har förvisso Xbox360 och wii men det hör inte hit att jag har en PS2 gör det däremot

nä den är inte död för spel kommer till den men var är deras egna xbox? jo jädrar

vem bryr sig Xbox är död....sug på den era jänkk amöbor

Inaktiv

April april din

Medlem
Skrivet av halomaki:

"Ovanligt" att MS ska kommentera det där. De är bara lite avis för att deras Xbox gick under jord.

Mja avis, de begravde den faktiskt själva, den hade säkerligen kunnat leva på i ett par år till.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Tror att Playstation 2 kommer att leva till slutet av 2010. Dom kommer sälja ut allt på julhandeln. Spel, tillbehör och konsoler. Sen kan dom tänka på the future.

Då kommer säkert en PSP 2 och et prototyp på Playstation 4.

Medlem

Ta bort bakåtkompatibilitet i PS3an och börja hype:a upp PS2an igen.

Jag måste säga... jag är imponerad Sony.

Medlem

ps2 och 1 lever för mig tills de släpper ffvii och ffviii och ffx te ps3 på psn eller nått

Medlem

Ps2an lever för mig mer en vad man kan säja om min 360 elit som dog i går rrod =( skit ochså

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Ta bort bakåtkompatibilitet i PS3an och börja hype:a upp PS2an igen.

Jag måste säga... jag är imponerad Sony.

Bakåtkompatibiliteten är borta sen ett tag tillbaka. Använder man ju ändå inte.

Medlem

Hey nosnos, nu kan jag köpa min ps2! \o/

Medlem

Ska faktiskt köpa mig ett PS2 också, ihop med Metal Gear spelen som jag vill spela igenom igen, samt God of War 1 och 2.


signatur

En styck signatur.

Flakmonkey
Skrivet av mullins:

Hey nosnos, nu kan jag köpa min ps2! \o/

Ja gör du det inte nu så kommer jag aldrig förlåta dig!

Medlem

Löjligt va egocentriska microsoft är... tror att deras konsol är den bästa, kan inte småbarnen bara leka ihop i sandlådan istället för att kasta sand på varandra..(barnen som då är sony, microsoft och nintendo)

Medlem

Hade det varit en Atari 2600 hade jag köpt den på en gång.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av matte89:

MS, gah ska alltid markera att dom är en massa översittare. Nästan sorgligt, tycker inte att professionella företag ska behöva försvara sitt eget märke så fort konkurrenten yttrar sig det minsta. Det stinker ändå en del osäkerhet bland microsoft leden.

Lol du, som om inte Sony gör likadant då när MS yttrar sig ?
Dom är båda värsta pajkastare.

Medlem

Så en Ps2 kommer kosta ca 700kr?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Så en Ps2 kommer kosta ca 700kr?

Kostar den inte redan det ? har för mig att man sett ps2or för 700 kr.

12
Skriv svar