Just Cause 2 nyplåtat

Robot
Inaktiv
Just Cause 2 nyplåtat

Det här ska jag köpa. Ettan hade sina brister men Avalanche verkar ha åtgärdat de flesta av dessa: främst den enformiga miljön. Dessutom är det numera ett riktigt next-gen-spel och ingen PS2/Xbox-port.

Hursomhelst så måste man ju naturligtvis stödja den inhemska industrin i dessa kristider!

EDIT: He, fan vad kul att det är typ 14 månader mellan bilderna.

Medlem

Ojda! detta såg nästan bra ut, får hålla ett vakande öga på detta.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Inaktiv

Hehe, gillar en spelhjälte som kan surfa på ett jetplan.

Medlem

Jag tycker Avalanche satsar för mycket på stora miljöer. kommer ihåg när man spelade mafia, jättejobbigt att åka bil från a till b, gta har typ en bra storlek på sin värd men Avalanche har typ 10 gånger större, vad är meningen? Samma sak i deras spel the hunter, vem fan orkar springa 10 mil för att nått ska hända.

Medlem

Snyggt första spelet hadde mediokert gameplay men var ganska kul ändå och det här verkar vara mycket bättre


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Bilderna ser bra ut, men hur är det spelmässigt?

Just Cause 1 var ju värdelöst eyecandy-spel...

Inaktiv

fan va coolt det ser ut=p Detta får man nog kolla närmare på=)

Medlem

1:an hade sina stunder Känslan av att segla ner mot San Esperito var oslagbar Och det här ser ju läckert ut, blir säkert ett köp.

Medlem

Ser rikigt mysigt ut, får hoppas detta är lika bra som ettan!


signatur

Wai

Medlem

kan bli bra om man fixar till alla fula buggar, förbättrar fordonsfysiken,jobbar liiite (mycket;)) mer med städerna,
fixar så att det är mer trafik på motorvägar än på små landsvägar,
gör ngt åt dom talande helikoptrarna, se till att dom inte spawnar var som helst.
sen ser jag gärna en lite roligare kampanj plus att man fixar
ain så den funkar bättre med mus+tgb


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Första spelet var sämst. Tråkigare gameplay finns inte inget kändes levande eller interaktivt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

lyl det var ett kul och galet spel Gta med fallskärm :>

1
Skriv svar