Keita Takahashi mår inte bra

Robot
Inaktiv
Keita Takahashi mår inte bra

Låter som ett uttalande gjort av en man som precis använt svamp.
Men jag håller med honom helt klart.

Medlem

"Ibland tror folk att jag är galen, men jag är helt normal. Jag använder inte droger alls, och jag dricker inte heller. Please don't worry about me, I'm OK!"

När man lyssnar på sånt där, så är han nog en av få personer som verkligen är normala i vår dag. Så många lever totalt meninglösa liv utan att ens tänka till hur man lever och vad man skulle kunna göra för att förbättra sin livssituation. I dagens samhälle där man ska jobba så mycket som möjligt och samla på sig så mycket som möjligt utan att tänka på att man faktiskt måste ha lite livskvalité också.

P.s Jag jobbar skift och gör inget utan att jobba största delen av min vardag nu förtiden.

Medlem

Haha, rubriken är ju som en enda stor pik till Keitas uttalande


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Han får väl göra en Hemingway då om allt är så hemskt... :'(

Underbar NORMAL människa.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"Ibland tror folk att jag är galen, men jag är helt normal. Jag använder inte droger alls, och jag dricker inte heller. Please don't worry about me, I'm OK!"

När man lyssnar på sånt där, så är han nog en av få personer som verkligen är normala i vår dag. Så många lever totalt meninglösa liv utan att ens tänka till hur man lever och vad man skulle kunna göra för att förbättra sin livssituation. I dagens samhälle där man ska jobba så mycket som möjligt och samla på sig så mycket som möjligt utan att tänka på att man faktiskt måste ha lite livskvalité också.

P.s Jag jobbar skift och gör inget utan att jobba största delen av min vardag nu förtiden.

Nja, normal är han väl inte enligt din beskrivning, snarare onormal i och med det han tänker utanför äta/sova/knulla banorna.

Medlem
Skrivet av f0qnax:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"Ibland tror folk att jag är galen, men jag är helt normal. Jag använder inte droger alls, och jag dricker inte heller. Please don't worry about me, I'm OK!"

När man lyssnar på sånt där, så är han nog en av få personer som verkligen är normala i vår dag. Så många lever totalt meninglösa liv utan att ens tänka till hur man lever och vad man skulle kunna göra för att förbättra sin livssituation. I dagens samhälle där man ska jobba så mycket som möjligt och samla på sig så mycket som möjligt utan att tänka på att man faktiskt måste ha lite livskvalité också.

P.s Jag jobbar skift och gör inget utan att jobba största delen av min vardag nu förtiden.

Nja, normal är han väl inte enligt din beskrivning, snarare onormal i och med det han tänker utanför äta/sova/knulla banorna.

Djuriskt..

Medlem

javla skit spel vad är det för menig med att rulla runt ochh bli störe!!! =/

Medlem

^- Vad är det för mening att skjuta rymdnazister och mutanter som bor under våra fötter?

Medlem
Skrivet av zaturas:

javla skit spel vad är det för menig med att rulla runt ochh bli störe!!! =/

Enda anledningen till att jag körde det var för att det var så fantastiskt roligt. Brukar räcka med det

Medlem

Vet ni varför Keita Takahashi's spel har så många starka färger?
Därför han tycker om när det skär sig.
HIHUHÄ


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar