Se Terminator-introt

Robot
Medlem
Se Terminator-introt

Ser ju lovande ut, men slår vad om att man kommer att hata spelet när det kommer :/

Medlem

kasst ljudval för minigunen
Vart är det klassiska "terminator-vapen-ljuden" som är med i filmsekvenserna ifrån kriget i terminator 1 & 2?

För övrigt så lär filmen bli grym, Bale sviker sällan!

Medlem

Bara jag som tyckte att skriken från människorna var konstiga?

Annars coooolt.

Medlem

får hoppas att det blir bättre än T3-spelet


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Filmen var ju ganska grym.. Men spelet lär ju inte vara direkt som filmen.

Medlem

Filmen var cool. Spelet kan bli bra om dom lyckas göra det intressant så att spelarna inte tröttnar.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

fna va fjoligt!!

Medlem

Gillar att han lägger sig och spelar död i slutet där när den stora helin kommer och sen ställer sig upp och skuter på den med sin ärtbössa... Man kan ju undra vad han spelade död om från början...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Gillar att han lägger sig och spelar död i slutet där när den stora helin kommer och sen ställer sig upp och skuter på den med sin ärtbössa... Man kan ju undra vad han spelade död om från början...

Han kanske gömde sig för att sen skjuta i ryggen?

Han tog skydd för o inte bli upptäckt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Arrax:
Skrivet av nudelsdesign:

Gillar att han lägger sig och spelar död i slutet där när den stora helin kommer och sen ställer sig upp och skuter på den med sin ärtbössa... Man kan ju undra vad han spelade död om från början...

Han kanske gömde sig för att sen skjuta i ryggen?

Jo det funkar nog bra med den bössan...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Eftersom den nya filmen utvecklar krigsdelen i serien skulle jag gärna få en förklaring till varför maskinerna inte använder IR-filter för att kunna se mänskorna. Mänskomaskiner har ju använt sådant sedan 60-talet vad jag förstår.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Eftersom den nya filmen utvecklar krigsdelen i serien skulle jag gärna få en förklaring till varför maskinerna inte använder IR-filter för att kunna se mänskorna. Mänskomaskiner har ju använt sådant sedan 60-talet vad jag förstår.

Då hade filmen och spelet varit över på 5 minuter. Eller så vill Skynet och alla T-modeller ha lite utmaning också :). Fattar inte heller hur maskiner med supersikten kan missa sina mål ibland :). De ska inte spraya runt med automateld utan köra med one shot kill. Fast då skulle det inte vara lika underhållande hehe

Spelet ser väll hyfsat ut men synd att de inte gör lite mindre arkadaktig Terminatorspel.

Medlem

Undrar bara hur de ska göra striderna bra, känns löjligt om man bara kan mejja ner en massa terminators utan större problem.

Inaktiv

Det ser lite intressant ut, dock värkar ju dom flesta terminators fortfarande använda ficklampor. Roligt att se hjältarna dö som flugor, det är inte ofta. Men John värkar vara mer självmordsbenägen än en taktisk ledare för mänskligheten.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av peak_performance:

Eftersom den nya filmen utvecklar krigsdelen i serien skulle jag gärna få en förklaring till varför maskinerna inte använder IR-filter för att kunna se mänskorna. Mänskomaskiner har ju använt sådant sedan 60-talet vad jag förstår.

Då hade filmen och spelet varit över på 5 minuter. Eller så vill Skynet och alla T-modeller ha lite utmaning också :). Fattar inte heller hur maskiner med supersikten kan missa sina mål ibland :). De ska inte spraya runt med automateld utan köra med one shot kill. Fast då skulle det inte vara lika underhållande hehe

Spelet ser väll hyfsat ut men synd att de inte gör lite mindre arkadaktig Terminatorspel.

bristande mjukvara, bristande hårdvara, de skulle inte bli något film annars?

välj och vraka själv!:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Avstängd

Fan, jag tycker det ser fint ut, dock får man vänta o se på gameplay. Tycker det såg väldigt likt ut som i filmerna.

Medlem

Garret från Thief hör jag.

Spess mehrens kickar terminators röv vilken dag som helst.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Spess mehrens kickar terminators röv vilken dag som helst.

http://www.fz.se/_avatar.php?id=415

Spasse Marienz Hurr!:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

Eftersom den nya filmen utvecklar krigsdelen i serien skulle jag gärna få en förklaring till varför maskinerna inte använder IR-filter för att kunna se mänskorna. Mänskomaskiner har ju använt sådant sedan 60-talet vad jag förstår.

De skulle behöva en Predator hjälm.

Men kanske använde maskinerna IR/Värmefilter först, men människorna sände tillbaks en agent i tiden för att döda han som uppfann det. Men maskinerna kom på detta och skickade en Terminator för att skydda uppfinnaren. Hehe.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Arrax:
Skrivet av nudelsdesign:

Gillar att han lägger sig och spelar död i slutet där när den stora helin kommer och sen ställer sig upp och skuter på den med sin ärtbössa... Man kan ju undra vad han spelade död om från början...

Han kanske gömde sig för att sen skjuta i ryggen?

Jo det funkar nog bra med den bössan...

Han sade ju samtidigt (förutsatt att det är samma person som pratar i trailern) att han börjar förlora hoppet. Han kanske känner sig lite desperat och desperata människor gör oförklarliga saker ibland.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Man kan ju undra vad han spelade död om från början...

överleva? det tänkte du inte på va?

kanske lite gameplay hints där, att just spela död. som i nectar spelet.

Medlem

Såklart Space Marines skulle vinna, d'oh! Ok, jag kanske är lite partisk.

Medlem

GRIN har oförmågan att göra dåliga spel, så den här blir säkert lyckad med...

Medlem
Skrivet av matte89:

Det ser lite intressant ut, dock värkar ju dom flesta terminators fortfarande använda ficklampor. Roligt att se hjältarna dö som flugor, det är inte ofta. Men John värkar vara mer självmordsbenägen än en taktisk ledare för mänskligheten.

"värkar"

Medlem

asgrym video. ska bli spännande att se hur spelet kommer bli närm det väl spelas:D *hoppas detta blir bra. . hoppas!*


signatur

// FeeAC

1
Skriv svar