Razer Carcharias-tävlingen avgjord

Robot
Razer Carcharias-tävlingen avgjord
Medlem
Razer Carcharias-tävlingen avgjord

grattis

Medlem

Gratz till er 3 som hade turen med er
Tycker ändå min,Hundar, Razer Poodle för långhåriga gamers var bäst,,hehehehe

Medlem

Grattis:up::up::up:

Medlem

Grattis alla vinnare! Själv glömde man signa upp sig, men jag är rätt nöjd med musen jag har ändå.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Gratz till er 3 som hade turen med er
Tycker ändå min,Hundar, Razer Poodle för långhåriga gamers var bäst,,hehehehe

Heh, mitt förslag var "Razor Chihuahua".

Grattis till vinnarna.

PaZ
Medlem
Skrivet av Wartex:

Grattis alla vinnare! Själv glömde man signa upp sig, men jag är rätt nöjd med musen jag har ändå.

Men nu var det väl hörlurar?

Jag tycker fortfarande att de borde namnges efter de bakterier som alltid samlas i deras möss och tangentbord (och alla liknande produkter), men det kanske inte var så bra marknadsförsingsargument

Medlem

Hurra, det är lite timing då jag inte klarar att ha på mig mina lurar från claes ohlsons som jag köpte för en dryg hundring.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Ooh, nice!
Kommer att användas mycket flitigt!

Tack så mycket FZ!

Medlem

Meh. Jag hade verkligen behövt dom. Aja, grattis till vinnarna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

wohooo, nu kommer min quakenörd till tjej bli överlycklig Hon har önskat sig ett par nya hörlurar aldeles för länge! Tack FZ!

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av AndyZedd:

Gratz till er 3 som hade turen med er
Tycker ändå min,Hundar, Razer Poodle för långhåriga gamers var bäst,,hehehehe

Heh, mitt förslag var "Razor Chihuahua".

Grattis till vinnarna.

jepp vi kunde fått tröstpriset: gratis design av valfri Razer sak med vårat tema,,hahaha

Medlem

Grattis till de 3 segrarna.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mitt förslag var:

Kvinnan, varför? Jo för att det är den första man skyller på när det går fel.


signatur

living let die

Det var spännande denna gången. Stort grattis till vinnarna! Jag tyckte att mina manetnamn var ganska nytt och passande, som "Scyphozoa" och "Hydrozoa". Blått lysande maneter drar väl även tankarna åt Razer? Hade i alla fall googlat rätt på frågorna så man får nöja sig med det.

Skrivet av artist:

Mitt förslag var:

Kvinnan, varför? Jo för att det är den första man skyller på när det går fel.

"The best selling accessory of the year, and ironically the most returned item of all time. All smashed to pieces with customers blaiming the product itself for provoking them."

Inaktiv

Grattis till vinnarna:)

Medlem

äsch, jag sattsade på Homo Sapiens Sapiens, vem vill inte ha musen Chuck Norris lr Bruce Lee? Tangentbordet Arnold?

Medlem

Fan, heter ju oskar andersson. Såg mitt namn, men så var det någon annan.

Medlem
Skrivet av oskario:

Fan, heter ju oskar andersson. Såg mitt namn, men så var det någon annan.

Din bov!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av Schtaben:

äsch, jag sattsade på Homo Sapiens Sapiens, vem vill inte ha musen Chuck Norris lr Bruce Lee? Tangentbordet Arnold?

Jag var inne på samma sak, fast med Göran Persson och Fredrik Reinfeldt. Men nu när jag tänker efter är väl det mer kontorsråttor, så det är väl inte så konstigt att jag inte vann.

1
Skriv svar