Mount & Blade växer i höst

Medlem
Mount & Blade växer i höst

Så himla snyggt, kan knappt vänta på detta, multiplayer och snygg grafik, mums!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ser fram emot detta litte,
satt och spelade några dagar sen trötnade jag på spelet
men hittade mods och det blev nån vecka till så det blir vell 1 vecka till med detta.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Personligen har jag inget större intresse av multiplayer men vill de lägga till det så varför inte. Bara det inte påverkar den fortsatta utvecklingen av singelplayerdelen.

Medlem

Ärligt talat tycker jag det är lite pinsamt att låta någon med så dålig engelska, representera ett spel på en internationell mässa.

Medlem

Hehe, fan va jag garva när han sa "They are killing me at the moment" på sin monotona knackiga engelska.

Medlem

Detta kan bli en LAN klassiker! Fastnade helt för Mount & Blade även om det inte blivit så mycket på senaste. Ingen som vet vad det kommer kosta?

Skrivet av Light:

Ärligt talat tycker jag det är lite pinsamt att låta någon med så dålig engelska, representera ett spel på en internationell mässa.

Jag tar hellre en av utvecklarna med knackig engelska än någon inhyrd PR-snubbe som inte haft någon kontakt med spelet utöver lite papper på vad han ska säga.

Inaktiv
Skrivet av Light:

Ärligt talat tycker jag det är lite pinsamt att låta någon med så dålig engelska, representera ett spel på en internationell mässa.

Det var vårt beslut eftersom han helt enkelt är den som är bäst på spelet (Producent).

Det är ju tråkigt att man inte uppskattar presentationen på grund av hans engelska, men vi fick fantastisk feedback på mässan. Verkar som om amerikanerna har större överseende med språket än svenskarna


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Hans engelska är inte jätte bra men den är tillräcklig. Jag förstod allt han sa sen så är det ju han och hans fru som skapade spelet från början så det passar att det är han som pratar på mässan.

Det här ser verkligen underbart ut och jag tror att det här kommer att bli stort på LAN, jag kan tänka mig hur otroligt roligt det skulle va att lira siege battles på LAN.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Light:

Ärligt talat tycker jag det är lite pinsamt att låta någon med så dålig engelska, representera ett spel på en internationell mässa.

Utvecklarna består av ca 5 pers. ( rätta mig om jag har fel) Spelet är inte direkt det mest populära spelet, och företaget klarar sig med nöd och näppe. Varför ska dom då satsa pengar på någon pr-fåntratt som går runt och hesar sig?
Om jag gjorde ett spel skulle jag vilja presentera det själv. Skit samma om han pratar dålig engelska.:|

Medlem

Tycker det han sa var otroligt bra, inte många som vågar säga så mycket om all gameplay! Ska genast köpa expansionen vid realese, det är ju ändå snart 1 april.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Äntligen fyfan vad bra Mount and blade ftw!

Medlem

Skönaste melee spelet på länge. Finns inget mer underbart än att knocka en riddare av sin häst med lans eller plöjja en stridshäst genom 50 pers.

Medlem

lol.. "You can see the sun shining".. Grymma features. =D

Näe, men det kommer bli stenhårt, älskar M&B.

Medlem

mums längtar...


signatur

yolo

Medlem

Köpte Mount & Blade redan när det var i beta (och innan Paradox blev inblandade) och kommer naturligtvis även köpa detta!

Önskar att spel bara kunde konkurrera sinsemellan med kvalitet, men tyvärr så drunknar ju sådana här guldklimpar i storspelens marknadsföringsflod.

Medlem

Detta spelet är hur kul som helst. Har ni inte testat sä ladda genast ned det!
Multiplayer... mja, jag hoppas att single player utvecklas mer... men tja... det är säkert kul i MP också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fasen, i nuvarande kampagnen där jag kämpar för Vaegirs så har de slutit fred med alla! wtf! Så jag får nöja mig att jaga tjuvar och desertörer och ta uppdrag och så... Grr... jag vill ha KRIG! ;p


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag tycker att alla som gillar spelet borde köpa det för att stödja dom. Jag menar dom här har haft skit lite resurser under utvecklingen och ändå så är spelet bland de roligaste jag spelat.

Jag vill se mer spel ifrån TaleWorlds i framtiden.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Fasen, i nuvarande kampagnen där jag kämpar för Vaegirs så har de slutit fred med alla! wtf! Så jag får nöja mig att jaga tjuvar och desertörer och ta uppdrag och så... Grr... jag vill ha KRIG! ;p

Bli en 'vassal' till kungen av riket och attackera andras konvojer/saker så blir det snart krig ska du se. Själv startade jag krig mot alla utom Vaegirs för jag missuppfattade ett uppdrag. Det är inte kul att försöka nita 1000+ pers with slotten.

Battlesize limiter ett måste. http://www.moddb.com/games/mount-blade/downloads/mb-battle-si...

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Tybalt:

Fasen, i nuvarande kampagnen där jag kämpar för Vaegirs så har de slutit fred med alla! wtf! Så jag får nöja mig att jaga tjuvar och desertörer och ta uppdrag och så... Grr... jag vill ha KRIG! ;p

Bli en 'vassal' till kungen av riket och attackera andras konvojer/saker så blir det snart krig ska du se. Själv startade jag krig mot alla utom Vaegirs för jag missuppfattade ett uppdrag. Det är inte kul att försöka nita 1000+ pers with slotten.

Battlesize limiter ett måste. http://www.moddb.com/games/mount-blade/downloads/mb-battle-si...

Öhm, jag är vassall och gör räder hela tiden. Fortfarande fred. Grr...
Får rikta in mig på deras konvojer och inte bara byarna.

(edit: Jag ser att du länkat till en gammal version av battlesizer)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det ska vara one version fits all så det verkar irrelevant enligt skaparen.

1
Skriv svar