G.I. Joe visar upp sig

Inaktiv
G.I. Joe visar upp sig

ehm somnade nästan till den där trailern, iof kan det bero på att man har varit uppe hela natten.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Wohoo! Spela som Snake Eyes har jag drömt om sedan jag var sju, hoppas Tunnel Rat också finns med


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Ser ju osannolikt trist ut...

Medlem

Gud, jag hoppas att filmen blir bättre än vad spelet verkar bli, annars blir jag ledsen i ögat...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Wow, spelet ser ju nästa otroligt uselt ut.

Medlem

matte89, skaffa ett jobb. Då kommer du tycka att trailerna är mycket bättre! Skämt åsido, såg ni laser skotten som sköts iväg?! Seriöst, får man verkligen göra såna här spel fortfarande!?!? Illa...

Medlem

Stela explosioner, stel laser, stel... allt var stelt typ.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

2004 ringde och ville ha tillbaka sitt b-spel.

Medlem

100 spänn på att det här spelet kommer bli skit. Någon som sätter emot?

Inaktiv

Aj mina ögon :'(

Medlem

*STORT ASGARV* Herregud, kändes som en trailer till en Jean Claude van Damme film, och de flesta här förstår nog vad det innebär...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

saeg ut som ett lagbudget unreal tournament liknande spel
vem vet kanske kan vara kul gameplay men grafiskt saeg det old school ut

Medlem

Välkomna till 1900-talets hetaste spel...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Fifty:

Wohoo! Spela som Snake Eyes har jag drömt om sedan jag var sju, hoppas Tunnel Rat också finns med

Har du missat det första G.I Joe spelet? Snake Eyes har man ju spelat...

Det hemska är att mitt intryck från Rise of Cobra-trailern är att det inte kommer att bli mycket bättre än Commodore 64-versionen. Har dem utvecklat för förra generationens PC och konsoler eller?

Inaktiv

Vad fan har dom gjort?!
Dom kan för fan inte ändra utseende och beväpning på gubbarna/fordonen. Dödar ju känslan helt, blir tokig om det är samma skit i filmen..

1
Skriv svar