Grov Company of Heroes-patch ute

Medlem
Grov Company of Heroes-patch ute

Bra. Spelet är inte lika bra som DoW men det är fortfarande inte dåligt alls. Fuskandet går en på nerverna dock.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

För de som inte köpt spelet på Steam så kan man ladda ner patchen här t.ex:

http://cohpatch.relic.com/

Inaktiv

Helt fantastiskt- om man bortser från trojanen och patchens innerliga samt idiotiska väntetid.


signatur

il faut d'abord durer.

Medlem

Nice ska tanka ner det spelet igen, sjukt skoj, specielt då man spelar typ 3v3 online - å alla är typ pros som kör otroligt fräcka taktiker. som typ hade fungerat irl med, Love the game

älskar realism 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Många sköna förbättringar i ljudet, samt musiken i menyn är olika när man startar spelet. Tror det är 3 - 4 olika bakgrundslåtar som spelas slumpvalt. Så man slipper den där gamla tjatiga skiten från 2.301.
Prestandaförbättringar också, spelet flyter bättre för mig och jag har inte gjort så många förändringar i grafiken.
Ljudet är magiskt faktiskt, varje battle låter mäktigare.. Så verkar PATH-finding ännu bättre.. Samt att om man ska spela mot en datorspelare bara så verkar den mycket aggressivare och smartare.

Medlem
Skrivet av Jokerman:

Helt fantastiskt- om man bortser från trojanen och patchens innerliga samt idiotiska väntetid.

Jag känner igen det där med att det tar tid att patcha CoH, men trojan?...

Massiv lista hursom. Kanske man ska ta och damma av spelet och köra lite

Medlem

Känner nästan för att köpa hela paketet på Steam bara för att slippa patch-krånglet. De har ingen 1.0 - senaste. Man måste i princip ha alla patchar och installera dem en efter en. Störigt.

Mycket bra spel annars.

Inaktiv

Kan säga att den här patchen fixar till finfina grejer! En riktigt skön liten vår-städar patch lagom innan releasen Tales of Valor tumme upp till Relic! Av någon anledning s låter tyskarnas Nebelwerfer nu som en stönande elefant xD

Medlem

Ooooh yeah!
Har inte orkat installerat om sen senaste XP ominstallationen. Nu är det dags!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Medlem
Skrivet av Buio:

För de som inte köpt spelet på Steam så kan man ladda ner patchen här t.ex:

http://cohpatch.relic.com/

Tack för länken, bra med torrents med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Känner nästan för att köpa hela paketet på Steam bara för att slippa patch-krånglet. De har ingen 1.0 - senaste. Man måste i princip ha alla patchar och installera dem en efter en. Störigt.

Mycket bra spel annars.

aa gör det, jag har mitt via steam, fungerar hur bra som helst


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Shit vad nice! Jag ska genast ladda hem det och testa.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Här finns en lista med buggar i patchen (och svar från Relic om ett par stycken).
http://forums.relicnews.com/showthread.php?p=3450794#post3450...
Kommer antagligen en snabb hotfix patch snart för att fixa de värsta buggarna.

Skrivet av warh0g:

Ooooh yeah!
Har inte orkat installerat om sen senaste XP ominstallationen. Nu är det dags!

Japp, CoH är hemskt segt att installera om pga av patcharna.

Medlem

Det här är ju ett tecken på att Relic fortfarande bryr sig om sitt spel och sina spelare. Var väl ett par år sedan det släpptes, och fortfarande släpps det patchar lite då och då.
Trevligt! Dock trodde jag den skulle vara större. Var ju bara ~100MB.

Medlem
Skrivet av Changelog:

* Lieutenants now enjoy long walks on the beach.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

kan någon förklara vad alla fusken i detta spel gör? varkje gång jag installerar och ska spela får jag verkligen super damp för ajg kommer typ med 100000000000000000000000000 gubbar och det sen andra spelaren kommer med 2 grupper gubbar och plockar alla DIRR, om det INTE är ett fusk är dte verkoligen det sämst spelet jag spelat i hela mitt jävla liv, så arg blir man typ...

Medlem

Varför fuska över huvud taget?

Medlem
Skrivet av xarl:

kan någon förklara vad alla fusken i detta spel gör? varkje gång jag installerar och ska spela får jag verkligen super damp för ajg kommer typ med 100000000000000000000000000 gubbar och det sen andra spelaren kommer med 2 grupper gubbar och plockar alla DIRR, om det INTE är ett fusk är dte verkoligen det sämst spelet jag spelat i hela mitt jävla liv, så arg blir man typ...

haha, jag har hört det där om Dawn of war 2.. då man säger något såntdär så har man inte spelat spelet särskilt seriöst, varken multiplayer eller Singelplayer.

Company of heroes och Dawn of war ink dawn of war 2 är inte uppbygt som i starcraft eller wc3, där kvantitet är main prio.
Spelet är uppbygt på taktik på en helt annan nivå än dom äldre RTS´n. Du måste tänka på att ha RÄTT försvar mot RÄTT anfall. Du kan inte bygga som du sa, 2000000 riflesquads mot en tank, eller ett / två machinegun nest Dom blir slaktade, precis som det skulle varit i riktigt krig. Du kan även inte bara kuta rakt på om du nu har rätt motstånd, utan flanka, kasta granater, utmanuvrera Dvs inget är skrivet i sten i det spelet, minsta lilla felsteg kan ändra allt.

Testa spelet singelplayer, eller öva mot botar å testa dig fram ist

Medlem

Company of Patches

men ett jäkla roligt spel


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

1
Skriv svar