Call of Juarez 2 - filmer och bilder

Medlem

Nej nu måste jag se i syne, ett spel där man spelar på sydstatarnas sida? Håller den politiska korrektheten äntligen på att dö?

Medlem

Intressant, ettan var ju guld i mina ögon :). Även om många andra inte gillade den.

Medlem

Ser riktigt underhållande ut

Inaktiv

Måste man spela 1:an först?
Det verkar grymt=)

Medlem

Special attacken han gjorde på tredje filmen var skit cool då han stannade tiden och gjorde target på alla och sköt ner alla.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Spelet verkar även i överlag vara råare än 1an, som man inte kunde skjuta djur eller lik i utan att få 'game over', helt klart nåt man störde sig på.

Quickdraw vette fan vad man ska säga om, verkar lite för lätt att bara köa upp en massa actions som sen automatiskt utförs fort som fan istället för att som i 1an försöka pricka medan siktena far fram över bilden. Röd highlighting var iaf åt helvete, helt klart en onödig fördumning för att göra det lättare för alla trögtänkta, halvblinda tomtar.

Och medan man snackar om 1an, helt klart ett kul och väldigt snyggt spel, enda som sög var att den roligaste delen (lira billy med pilbåge) bara varade en bråkdel av spelet. Hade hellre lirat Billy-delen helt med pilbåge istället för en kass picka.

Medlem

Najs,hoppas det finns coop med i spelet!

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Nej nu måste jag se i syne, ett spel där man spelar på sydstatarnas sida? Håller den politiska korrektheten äntligen på att dö?

Tja, å andra sidan så är det ju så politiskt korrekt som det kan bli när man försvarar en indianby mot hemska vita kavallerister?

Inaktiv

Ja, efter att ha sett dessa filmer börjar man ju bli lite tveksam. Känns som nån sa som en COD-klon. Det var för mycket spring och action på löpande band i dessa klipp. Och quick-draw sekvenserna där man markerar fiender hoppas jag är något för konsollen där man saknar mus och inte kan vara tillräckligt snabb.

Första spelet var fantastiskt, helt enkelt personlig stämning och bra kontroller, dessutom riktigt bra röstskådisar.
Nu är jag inte lika peppad inför tvåan...

12
Skriv svar