Ny tävling på FZ: Vinn något helt oprövat

Medlem

Bästa tävlingen hittills.

Medlem

HAHA roligt skämt FZ men ni vet väll att vi som tävlar verkligen räknar med att få priset eller hur?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Tror brudarna har en klar fördel i denna tävling. Synd bara det inte finns några här. (NEJ!)


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Hur blir det med gummi? Jag är även allergisk mot GHB, bara så ni vet, om jag skulle vinna menar jag.

Inaktiv

Brutalt plagiat på spermaharens gamla "tävling" där man kunde få slagga över hos passagens VD Pål Bruu.

Frågan var "Hur många U:n är det i Pål Bruus efternamn" vilket dessutom var betydligt roligare...

Tråkigt.....

Medlem
Skrivet av epspekt:

Brutalt plagiat på spermaharens gamla "tävling" där man kunde få slagga över hos passagens VD Pål Bruu.

Frågan var "Hur många U:n är det i Pål Bruus efternamn" vilket dessutom var betydligt roligare...

Tråkigt.....

Spoilsport!
<--- You're making Mink angry

Medlem
Skrivet av epspekt:

Brutalt plagiat på spermaharens gamla "tävling" där man kunde få slagga över hos passagens VD Pål Bruu.

Frågan var "Hur många U:n är det i Pål Bruus efternamn" vilket dessutom var betydligt roligare...

Tråkigt.....

Buhuu.

Det var rätt nära att man föll för detta. Det har ju varit en hel del tävlingar senaste tiden och det kändes som lite FZ anda men ändå kanske lite väl extremt.

April fools.

Medlem

I don't get it.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

haha kul ide' men ja anar att det inte 4 real

Medlem

När det är 1a april lyssnar jag inte på någon 8)
Härligt skämt annars


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

PaZ
Medlem

Vaddå helt oprövat? Been there, done that säger jag

Medlem

Äh vafan, värt att ställa upp ändå


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

Hahaha skön idé, glad att jag åtminstånne gick på ett aprilskämt idag.

Medlem

Glömde 1:a April jag med. Gick på hela skiten

Medlem

Ganska intetsägande aprilskämt. Iallafall i förhållande till vad andra har använt.

Tilläggas bör dock att jag ställde upp. Hoppades på att "Skicka in dina svar" skulle leda till någon fin april, april-bild.

Inaktiv

Om den här tävlingen var riktig skulle jag vara rädd för att vinna


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Hahah mycket bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag gissade på 7, hoppas jag vinner

Lycka till alla andra!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Jag trodde först att det här var FZ:s april-skämt. Först nu inser jag att en övernattning hos Severinson är det "riktiga" skämtet.

För inte kan man väl ha två april-skämt...

Medlem

Fy fasiken vad jag skrattade när jag läste xD

Inaktiv

April, april!
Det där med inläggen var också små roligt, hoppa ur stolen när jag såg att Iceman hade 0 inlägg:P

Inaktiv

Det e 2 e men om man räknar med ljudet i de andra bokstäverna e det 9:p

Inaktiv

Undra ifall tävlingen finns kvar imorgon

Måste nog vara det bästa Aprilskämtet någonsin. Jag blev lurad innan jag såg kommentarerna


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

One night stand... hähä


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Kunde inte motstå att va med men hoppas verkligen att det är ett aprilskämt så man inte vinner

Medlem

I´d hit it.

Klart man är med. Ska ju ändå upp mot stockholm och köpa en hoj.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

haha ... vem tar vilken roll i sängen ?

Medlem

April april, den var bra

Inaktiv

Vad är den eventuella vinstskatten för samlag med chefredaktör? Jag hittar inget på skatteverkets hemsida.

Medlem

Ofta, är ett aprilskämt.
Hoppas jag... :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skriv svar