Infamous filmat och fotat

Robot
Medlem
Infamous filmat och fotat

Mina förväntningar steg ganska rejält efter detta klipp


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tycker bannemig det ser skitskoj ut

Medlem

Riktigt bra trailer. Är dock rädd att spelet blir alldeles för repetitivt för min smak...

Medlem

Ju mer jag ser av spelet desto mer intresserad blir jag. Har stor tillit till sucker punch då sly spelen var riktigt bra.

Jeff på giantbomb.com (han som blev sparkad av gamespot för att ha varit kritisk mot spel som annonserats på sidan) har sagt att det ser riktigt lovande ut. Får hoppas hans omdöme är rätt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Har inte varit speciellt imponerad av det material jag har sett tidigare, men den här trailern var riktigt bra gjord. Tyvärr krävs det mer än en enda trailer för att övertyga mig. Förhoppningsvis lyckas utvecklarna göra någonting vettigt med titeln.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Detta spel verkar mer och mer grymt ju mer och mer jag ser av det!

Bara jag som tycker huvudpersonen är extremt lik Nathan Hale (huvudpersonen i Resistance)?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Han påminner mig typ om Iron Man eller någon annan fånigt overpowerad superhjälte
Rätt tuffa moves, och konceptet en OP superhjälte mot en miljard fiender går hem i min syn

Medlem

Only on Playstation, vad fan var det för påhitt?
Läste precis innan denna video att det har en sådan där ond/god-mekanik. Hade man ju viljat kika närmare på.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Wartex:

Han påminner mig typ om Iron Man eller någon annan fånigt overpowerad superhjälte
Rätt tuffa moves, och konceptet en OP superhjälte mot en miljard fiender går hem i min syn

Ironman? Overpowered? Pfft
Tacka vet jag Hulken!

Spelet såg helt okej ut, och musiken var nog det jag njöt av mest. Vill läsa några recensioner innan jag bestämmer mig för huruvida det blir köp eller inte

Medlem

Påminner rätt mycket om Crackdown, iaf från videorna från PSN. Ser lite halvkul ut iaf

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Ju mer jag ser av spelet desto mer intresserad blir jag. Har stor tillit till sucker punch då sly spelen var riktigt bra.

Jeff på giantbomb.com (han som blev sparkad av gamespot för att ha varit kritisk mot spel som annonserats på sidan) har sagt att det ser riktigt lovande ut. Får hoppas hans omdöme är rätt.

Den snubben vet inte ett smack om spel, Kane & Lynch är så bra att det inte kan bli bättre, det är som en cool interaktiv film där man själv har huvudrollen.

Medlem

Rauligt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

Irriterande att hela filmen var i slowmotion. Är det nån ability eller är det just för filmens skull?

Medlem
Skrivet av witriolus:
Skrivet av redmac:

Ju mer jag ser av spelet desto mer intresserad blir jag. Har stor tillit till sucker punch då sly spelen var riktigt bra.

Jeff på giantbomb.com (han som blev sparkad av gamespot för att ha varit kritisk mot spel som annonserats på sidan) har sagt att det ser riktigt lovande ut. Får hoppas hans omdöme är rätt.

Den snubben vet inte ett smack om spel, Kane & Lynch är så bra att det inte kan bli bättre, det är som en cool interaktiv film där man själv har huvudrollen.

Haha, det var det roligaste jag hört på länge!

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Har inte varit speciellt imponerad av det material jag har sett tidigare, men den här trailern var riktigt bra gjord. Tyvärr krävs det mer än en enda trailer för att övertyga mig. Förhoppningsvis lyckas utvecklarna göra någonting vettigt med titeln.

Så om du blir övertygad köper du en PS3'a eller vad?

Eller är du endast här å väntar på att det ska bli en fanboy diskussion som du kan lägga dig i?

Medlem

Utvecklare, se och lär. Det är såhär man gör en trailer.

Oavsett om spelet är skit eller fylld av ägighet så fick trailern mig att bli smått avundsjuk på PS3-spelare. Hade önskat att de som gör trailers tittat mer på fragfilmer av olika slag och sett hur de timar musik, för detta är ett praktexempel på hur rätt det kan bli.

Medlem

Riktigt tuff trailer, men spelet i sig verkar inte så utmanande, den man spelar som verkar ju vara überbäst, kan döda alla inom en radie på 10 meter med en superattack. Ser fram emot mer material som motbevisar mig.

Medlem

längtarrrr....

1
Skriv svar