Leisure Suit Larry: Box Office Bust dubbelfilmat

Robot
Medlem
Leisure Suit Larry: Box Office Bust dubbelfilmat

Hmmm... njae...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Heheh vilken bra rip off av Gears of Wars Mad world trailer sen blev den bara dålig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snälla... Varför? Drar de här nya spelen i serien ens in några pengar? Förstår verkligen inte hur det går ihop.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Skön drift med första Gears of War reklamen hehe...

Jag vill också vinna en "We thought he was dead Award".


signatur
Medlem

Ser så otroligt dåligt och tråkigt ut. Vem är det som designar karaktärerna i spelet? Ser ju fördj*vligt ut.

Medlem

Första trailern ägde


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Det finns en anledning till att de första spelen var så populära. Dom funkade i sin tidsera.
Dom var enkla i sitt utförande.

Det orkar jag inte ens kolla klart trailerserna på.

Medlem

Spelet ser skit ut men första trailern ägde det är ett faktum.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Larry 7 va det sista bra Larry spelet. Om de inte börja göra det i samma stil, kan de glömma leva upp till sitt forna. Tyvärr, men detta ser lika dåligt ut som förra Larry (sen är det ju ingen nakenhet i detta spelet heller sägs det). Ush!

Medlem
Skrivet av Citat från Al Lowe (LSLs skapare):

All I know about BOB is what I've read online. VU has not consulted me nor discussed anything with me. In fact, they've expressed no interest in me whatsoever.

http://www.allowe.com/Larry/BOB.htm

Borde säga en del och förklarar fullständigt varför filmerna inte känns som Larry överhuvudtaget. Megapass för min del iaf. Det finns bättre mainstream-spel, och känner man för Larry så är det de första i serien som gäller.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Köpte spelet igår till 360, och lirade en stund, verkar inte vara så mycket att göra, man är i en stad som är nästan helt tom på folk och trafik,

man pratar med en snubbe som ger en lite uppdrag, det första man fick göra var att hitta ett antal graffitimålningar som man skulle tvätta bort,

+ att man skulle lämna en telefon till nån som man inte hittat än, verkar vara lite dött och tråkigt, fast man lirade bara nån timme så det kanske blir bättre om man hittar lite mer uppdragsgivare.

Spelet kostade bara 340 kr, mer är det nog inte värt.

Inaktiv

Borde vara otillåtet att skapa så här dåliga spel


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Hurra, jag älskar Larryspelen. Tyckte även det sista var riktigt bra får hoppas det här också är bra.


signatur

R.I.P Fragzone 2006

Medlem
Skrivet av ravingbear:

Hurra, jag älskar Larryspelen. Tyckte även det sista var riktigt bra får hoppas det här också är bra.

Du bara MÅSTE skämta...

1
Skriv svar