Bungie överger inte sitt Halo 3

Robot
Bungie överger inte sitt Halo 3

YEESS!!! Halo 3 4ever!!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Halo ODST verkar intressant.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Varför överge ett vinnande (pengagivande) koncept?

VÄRSTA MJÖLKKON.
tröttnade för längesedan...

Medlem
Skrivet av GREY_task:

Varför överge ett vinnande (pengagivande) koncept?

VÄRSTA MJÖLKKON.
tröttnade för längesedan...

Samtliga spel i serien har ganska välgjorda.. Finns betydligt värre exempel än Halo-serien.

Inaktiv

Jag säger som flera andra : Inget Halo utan Bungie!

Skulle inte aldrig vilja se något annat företag utveckla t.ex Halo 4 m.m men hoppas att Bungie stannar och hoppas att filmen kommer igång

Medlem

Bungie har haft grymt mycket tur!
Ja, ni hörde rätt, tur!
Förstår inte alls hur Halo kunde på bli så sjukt populärt. Jag menar, det har funnits mycket bättre FPS väldigt länge. Som Half-Life.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Halo is the shitz,

[tips] Det blir inge mer Halo content efter ODST. De kommer forsätta stödja titeln med bugfixar och nya playlists etc efter ODST dock. Inga fler banor eller features dock. Står i bungies weekly update

Inaktiv

Halo har helt klart ett par riktigt coola features men shit va jag tror att serien skulle må bra om en ny studio tog tag i den.

- Bandesignen är på det stora hela under all kritik.
- Själva designen är på det stora hela under all kritik.

Medlem
Inaktiv

Halo 3 Ends with ODST (X360)

Enligt Gamespy så ska Halo 3 sluta efter ODST.

Medlem

Nein! Vilka tokerier pratar ni om Gero och showerguy, att supporta spelet är inte samma sak som att släppa nya banor, det dom menar är mindre patchar och playlist updates.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skrivet av Sc00pii:

Bungie har haft grymt mycket tur!
Ja, ni hörde rätt, tur!
Förstår inte alls hur Halo kunde på bli så sjukt populärt. Jag menar, det har funnits mycket bättre FPS väldigt länge. Som Half-Life.

Tycker snarare att Valve har haft grymt mycket tur, har aldrig tyckt Half-life varit speciellt kul, första gången jag spelade det så blev jag bara besviken, men jag bestämde mig för att ge det en till chans och köpte the orange box vilket resulterade i att jag blev besviken ännu en gång. Visst Valve har gjort bra spel (L4D är underbart!) men jag fattar inte att en så värdelös spelserie utan känsla alls kunnat bli så populär? Halo har till skillnad från Half-Life en förträfflig gameplay och ett underbart flerspelarläge och jag anser att Halo serien är grymt mycket bättre än HL. Halo är spelvärldens gudfadern medans Hl är en torftig Uwe rulle.:down:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Ja det är rätt att man inte lägger ner att forsätta utveckla ett av världens
framgångsrikaste spel=)

Medlem
Skrivet av GREY_task:

Varför överge ett vinnande (pengagivande) koncept?

VÄRSTA MJÖLKKON.
tröttnade för längesedan...

Så spelserier som Cod är ingen mjölkning då ?
finns många exempel, men bara vissa spel blir påhoppade.

Inaktiv

Hela spelbranchen består ju till mångt och mycket av att mjölka pengar ur uppföljare.. Men thats life, uppföljare blir oftast bättre

1
Skriv svar