Media Molecule: LittleBigPlanet har mer att ge

Robot
Medlem
Media Molecule: LittleBigPlanet har mer att ge

Haha körde nyss, ska nog köpa Snake paketet :). Detta låter också mycket spännande.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Spelet är ju underbart kul att spela med kompisar. Ska helt klart köpa det så snart jag får en Ps3:a i mina ägor.


signatur

Rawr

Medlem

Jag är en av dom som ruttnade efter ett par minuter. Inte min grej alls. Men det är ju onekligen poppis och det är alltid goda nyheter när utvecklare bryr sig om sina alster på det här sättet.


signatur
Medlem

Jag tyckte att den skapande delen var allt för krånglig, så det överlåter jag hellre åt de intresserade. Spelet är ju annars hur kul som helst, speciellt med vänner! Samarbete, asgarv och lite elakhet gör little big planet till det perfekta partyspelet!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Har bara provat lite hos flickvännen men måste säga att det är ett väldigt underhållande spel. Det som jag tyckte var lite störigt var att det är svårt att se vilka saker som är i bakgrunden och vilka saker som faktiskt gör något (tex knappar etc).

Sen är det svårt att se om man är "framme" eller "bak" i banan (alltså tredje dimensionen). De borde ha kameran lite mer i en vinkeln ovanför så man ser klart och tydligt vilka saker som är vart och var man själv är.

Dessutom skulle det vara skönt om karaktärerna hade en färgad liten kontur runt sig, för annars smälter de lätt in i bakgrunden och om man kör två så blir man förvirrad vem man är.

Små saker som sänker ett mycket bra spel, tyvärr.

ptr
Medlem
Skrivet av rabajber:

Dessutom skulle det vara skönt om karaktärerna hade en färgad liten kontur runt sig, för annars smälter de lätt in i bakgrunden och om man kör två så blir man förvirrad vem man är.

Små saker som sänker ett mycket bra spel, tyvärr.

bara ha olika kläder?

Inaktiv

Jo det är klart, men även fast man har olika kläder så är det lätt att bli förvirrad när det går snabbt och man smälter in lite i bakgrunden. Eller så är det bara jag som börjar bli gammal och ser dåligt

Medlem
Skrivet av rabajber:

Har bara provat lite hos flickvännen men måste säga att det är ett väldigt underhållande spel. Det som jag tyckte var lite störigt var att det är svårt att se vilka saker som är i bakgrunden och vilka saker som faktiskt gör något (tex knappar etc).

Sen är det svårt att se om man är "framme" eller "bak" i banan (alltså tredje dimensionen). De borde ha kameran lite mer i en vinkeln ovanför så man ser klart och tydligt vilka saker som är vart och var man själv är.

Dessutom skulle det vara skönt om karaktärerna hade en färgad liten kontur runt sig, för annars smälter de lätt in i bakgrunden och om man kör två så blir man förvirrad vem man är.

Små saker som sänker ett mycket bra spel, tyvärr.

Sketen TV? Har inget av ovanstående problem, kör dock 80" så det kanske hjälper.

Medlem
Skrivet av rabajber:

Jo det är klart, men även fast man har olika kläder så är det lätt att bli förvirrad när det går snabbt och man smälter in lite i bakgrunden. Eller så är det bara jag som börjar bli gammal och ser dåligt

Går att trycka R2 eller om det var L2 för att se namnen på spelarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

spelet har stor potential till att bli ännu bättre än vad det redan är

Inaktiv

FAN=( Måste köpa=)

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av rabajber:

Jo det är klart, men även fast man har olika kläder så är det lätt att bli förvirrad när det går snabbt och man smälter in lite i bakgrunden. Eller så är det bara jag som börjar bli gammal och ser dåligt

Går att trycka R2 eller om det var L2 för att se namnen på spelarna.

R2 och L2 tar hand om händerna, L1 är det

1
Skriv svar