Helgens digitala erbjudanden vecka 13

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 13

Det är så jävla bra att ni skriver ihop detta varje vecka.

Medlem

Ja, det här är nog det bästa initiativet jag sett på en spelsida. Keep up the good work!


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Håller med. Eftersom jag stängt av popup-reklamen i steam så är det svårt att upptäcka såna här erbjudanden annars.

Medlem

Woah. IL-2: 1946 för €10. Det kanske man skulle nappa på...
Men hur är det att modda spel i Steam? Antar att auto downloadern lär få fnatt när man ändrar filer?

Medlem

Kings bounty för 10€ är ju löjligt billigt för ett så pass bra spel. Lätt värt varenda en krona

Inaktiv

hej kan nån förklara vad som är fel med detta,
får ett meddelande att köpet inte går att fullfölja pga att det är fel med mina bankuppgifter och banken då nekat,
allt är helt rätt skrivet och pengar saknas inte. är det steam fel eller? använder visa kort

Medlem
Skrivet av xihur:

hej kan nån förklara vad som är fel med detta,
får ett meddelande att köpet inte går att fullfölja pga att det är fel med mina bankuppgifter och banken då nekat,
allt är helt rätt skrivet och pengar saknas inte. är det steam fel eller? använder visa kort

Säker på att dit visa kort är ett kreditkort alternativt kopplad till din banks ekortstjänst?

Inaktiv

ingen anning men jag har handlat med det online flera gånger förut utan problem.

nj
Medlem
Skrivet av xihur:

ingen anning men jag har handlat med det online flera gånger förut utan problem.

Det har hänt att det varit problem för folk att köpa saker via Steam där kreditkorten vägras (var rätt rejäla sådana problem under julrean vill jag minnas).
Har för mig det fungerade för en del efter flera försök, men jag kan minnas fel.
Deras supportsidor samt forum är bra källor för mer info iaf.

Inaktiv

försökt 4 gånger ska prova med en kompis kort imorgon, lite skitigt att det är sånt krångel att köpa spel

Medlem

Om man hade pengar som man kunde chansa med och prova om det verkligen är säkert att köpa via nätet så skulle man ju göra det. Men eftersom att fallet inte är så, så får man avstå.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Om man hade pengar som man kunde chansa med och prova om det verkligen är säkert att köpa via nätet så skulle man ju göra det. Men eftersom att fallet inte är så, så får man avstå.

Eftersom det är säkert så är det inga problem, har köpt från Steam och Gamersgate utan några problem. Alltså, så länge du inte har datorn infekterad med trojaner och annan skit är det inga problem.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Skulle inte vara så orolig om det inte funkar med steam nu. Det är många som har problem med det för tillfället. Lär nog vara fixat snart.

Inaktiv
Skrivet av xihur:

hej kan nån förklara vad som är fel med detta,
får ett meddelande att köpet inte går att fullfölja pga att det är fel med mina bankuppgifter och banken då nekat,
allt är helt rätt skrivet och pengar saknas inte. är det steam fel eller? använder visa kort

Testa att inte kopiera allt. Har hänt mig flera gånger. Skriv istället in alla koder på tagentbordet istället för att kopiera. Men Steam låg ju nere för fixning för några minuter sedan. Men hoppas att det börjar fungera tillslut så inte erbjudandet hinner försvinna

Medlem

Jag hade problem med att ha ett ö mitt efternamn när jag köpte EVE på steam förut, så det kan vara något sånt.

Medlem

Köpte Ubisoft-paketet! Det var längesedan man lirade Far Cry, är nyfiken på dom andra spelen också.

Tummen upp, gillar dessa "helgens erbjudanden"-nyheterna. Blir svårt missa några guldkorn för reapriser då.

Inaktiv

Skit seg dl på Gamers Gate -_-


signatur

a"C"RED -

King's Bounty är helt enkelt ett av förra års bästa spel - köp för bövelen!

Medlem

Steam har feta reor!

Medlem

Någon som vet hur man hittar servrar på Il2 vill köra lite dogfights online ju


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Zeno Clash kommer snart! Jag gillar steam som fan

Inaktiv

KUL, 3 timmar dl på kings bounty och så saknas varenda jävla textur eftersom dom tydligen var korrupta :'(


signatur

a"C"RED -

Köper UBI packet enbart för IL2 Sturmovik 1946.
Ska kolla in Dark Messiah visserligen.....


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

e aaaaa jävla va jag hatar far cry 2!!! fan de promotade det som "GAME OF THE YEAR"....


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar