CoD: Modern Warfare 2 i november

Medlem

Låter coolt iaf från det RawSnake sa. Teasern var sådär, gav inte så mycket info.

Inaktiv

Teasern gjorde sitt jobb, den var riktigt coolt utförd, vi fick reda på det utvecklarna ville:

1. Det kommer ett nytt spel som endast kommer gå under namnet Modern Warfare 2.
2. Datumet det släpps.
3. Det verkar vara terrorism inblandat.
4. Vi fick även hör ett visst språk.
5. Länk till hemsidan där vi kommer få mer info framåt i tiden.

Det är en teaser, ingen trailer. Lita på att det kommer dyka upp fler teasers som berättar mer och slutligen nån trailer.


signatur

/ Lixom

Medlem

Hate to break it to you, det Rawsnake sagt är en lögn och rena påhitt. Var en snubbe på iWforumet som hittade på listan.

Dessutom så är det en TEASER. TEASER.

inte en trailer.

Teasers ska reta upp smaklökarna och göra folk sugna, inte innehålla information ,fast denna hade väldigt mycket gömt gottegott.

Medlem

Så ryssarna kommer alltså vara fienden igen... En grupp ryssar åker i en hiss och så säger en ryss medans dom laddar sina vapen "No russians." vilket han syftar på att inte skjuta några ryssar...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ÅÅ Jag måste bara haaaaa!!!!!

Medlem

för er som vill titta lite närmare på teasern: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/312239.html?pla...

jag kan också översätta vad dem sa: 1:11 = Gud är med oss. 2:32 = Revolution är omöjligt utan en revolutionerade situation.
Men annars är det enda meningen ni behöver kunna på ryska är: dajte mne vodki = Ge mig vodka.
Eller kanske också: mne bolshe vodki nenada = Jag vill inte ha mer vodka - men den meningen är inte omtyckt i Ryssland


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Jag älskar modern warfare!!!!!!
Cod waw var inte bra! nazi-zombies? kom igen!!!

Nån som har 360? Vill gärna ha en vän online!!!! skicka ett pm!

MVH:hubbebus

Medlem

Fy vad jag längtar!!!!!!
Modern combat regerar så överlägset!!!

Skriv svar