Så ser nya Zelda ut

Medlem

För mycket wind waker över det hela.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ocarina of time är enligt mig det bästa Zelda spelet bara musiken ger mig en oslagbar nostalgi känsla. Ocarina of time och Mario 64 är anledningen till att jag är otroligt spel intresserad och data intresserad så att se att dom nu gör så här med spelen sårar mig faktist. Jag var ffs 6 år då jag körde Ocarina of Time och det gick hur bra som helst att spela va fan är det med ungarna idag klarar dom inte av något längre eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det här blir säkert tufft (höhö)


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Jag begriper inte allt hackande på Wind Waker. Om man bortser från att vissa personer är Pavlovianskt betingade att fördömma och hata allt som på något sätt kan ses som "barnsligt" (starka färger, inget blod) så förstår jag inte vad det finns att klaga på.

Wind Waker hade superb, modig art design som var så genomtänkt att grafikern i mig ryste. Musiken var strålande och gameplayet var precis lika bra som i OoT fast mer raffinerat. I sig är det faktiskt ett bättre spel än OoT!

Ge det en chans, ni som inte gjort det. Det står sig än tack vare den grafiska stilen, till skillnad mot OoT som faktiskt åldrats värre.

(Fast inget slår A Link To The Past som är och förblir det bästa Zelda någonsin)

Inaktiv

-"Jag begriper inte allt hackande på Wind Waker. Om man bortser från att vissa personer är Pavlovianskt betingade att fördömma och hata allt som på något sätt kan ses som "barnsligt" (starka färger, inget blod) så förstår jag inte vad det finns att klaga på."

Så sant, men så kommer det alltid bli om man fingrar på något som som redan har en stark fan bas. Hade blivit samma sak om man gjort det med Mario, Halo osv. Sen hade det kvittat om det var nyskapande

Medlem

håller med Ereanthal, tyckte också Wind waker var bra

etz
Medlem

Toon Link är något av favoriten! Blir nog riktigt bra detta:D

Medlem

kalla mig gärna otrogen idiot hjärt/hjärnlös sjuk
men jag gillar inte riktigt zelda jag kan ju säga det lite oartigare
JAG TYCKER ZELDA SUGER FETT JAG FATTAR INTE HUR SÅ MÅNGA KAN GILLA DET ÄR DET RETRO-KÄNSLAN? VAR DET DE FÖRSTA OCH ENDA SPELEN NI SPELADE MELLAN 1995 OCH 2000 KANSKE DÅ MEN DET FINNS BÄTTRE ALTERNATIV FATTA


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar