Wanted-demo nu också till pc

Robot
Medlem
Wanted-demo nu också till pc

tankar...
gillar hastigheten på torrenten:up:

Edit: trevligt spel. dock endast på lättaste svårighetsgraden, vilket gör det väldigt lätt. klarade banan bara genom att kniva folket


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Jag brukar undvika tredje persons-shooters som oftast bara har en häftig detalj som skiljer sig från resten av spelen i samma genre men ska testa detta för att det är Grin.. dock har jag inga stora förhoppningar. Tack för ett demo!

Medlem

Ska tankas efter denna kommentar! Längtar efter att få börja skruva kulor mot bad guys.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Riktigt nice spel mycket bättre än vad jag trode det skulle vara, irreterade mig dock att spelet började lagga mot sitt slut men med mer inställningsmöjligher går det där nog att rätta till.

MrX
Medlem

Jag tycker att spelet i sig verkar kunna bli något. Men jag måste fråga er som har testat det. Har ni också "problem" med att hur musen fungerar i detta spelet?
Det är väldigt svårt att sikta rätt eller ja att sikta rätt, snabt. Det är den segaste och samtidigt snabbaste musrörelse man kan tänka sig.
När man flyttar musen och sen stannar så fortsätter siktet i spelet rörar på sig... =/
Det är som att där är någon form av mouse smooth inställning som är på och det är bara så jobbigt när man använder en mus, väldigt irriterande.

Medlem

Riktigt najs hastighet på torrenten.

Tankar i 3MB/s vilket måste vara rekord för mig

Medlem

Testade det till min PS3a idag och sedan på datorn och jag tyckte det var roligare på dator för det var smidigare att spela på.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Blir att testa... efter att ha sett GameTrailers recension tror jag nog det blir en rolig upplevelse.

Medlem

Ganska coolt spel, bättre än vad jag hade trott!

Måste dock få säga att det tog mig ~ 3 min? att köra igenom demot, lite trisst.


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Mycket bättre än jag trott.

Medlem

mediokert vill jag påstå...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av MrX:

Jag tycker att spelet i sig verkar kunna bli något. Men jag måste fråga er som har testat det. Har ni också "problem" med att hur musen fungerar i detta spelet?
Det är väldigt svårt att sikta rätt eller ja att sikta rätt, snabt. Det är den segaste och samtidigt snabbaste musrörelse man kan tänka sig.
När man flyttar musen och sen stannar så fortsätter siktet i spelet rörar på sig... =/
Det är som att där är någon form av mouse smooth inställning som är på och det är bara så jobbigt när man använder en mus, väldigt irriterande.

Har uppleft det på endel spel , Har dock uppleft BF2 som det en gång i tiden innan jag skaffade en ny burk ..
Kanse är lite lite för seeg burk du har och testar på ?? Är bara en gissning


signatur

Kan ej skriva åäö

MrX
Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Kanse är lite lite för seeg burk du har och testar på ?? Är bara en gissning

Nja inte riktigt, Intel i7 processor Nvidia 9800GTX. Kör i och för sig Windows 7 med musen Logitech mx518 men inte drivrutiner installerade för det har alltid varit mycket bättre utan.

Efter att ha varit lite skeptisk känner jag att det är inte mer än rättvist att säga att jag gillade det faktiskt! Gillade verkligen film- och berättarkänslan.

Medlem

Testat demot, kom fram till detta Wanted = Tråkigt spel!!!.
Helt enkelt inget spel för mig. Tyckte kontrollen var jobbig och gubben rörde sig för snabbt åt alla håll och kanter och man kunde knapt sikta.

Annars hade spelet fin grafik och så men nä, det var inget som var roligt i det.


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

Medlem
Skrivet av MrX:

Jag tycker att spelet i sig verkar kunna bli något. Men jag måste fråga er som har testat det. Har ni också "problem" med att hur musen fungerar i detta spelet?
Det är väldigt svårt att sikta rätt eller ja att sikta rätt, snabt. Det är den segaste och samtidigt snabbaste musrörelse man kan tänka sig.
När man flyttar musen och sen stannar så fortsätter siktet i spelet rörar på sig... =/
Det är som att där är någon form av mouse smooth inställning som är på och det är bara så jobbigt när man använder en mus, väldigt irriterande.

Hade samma problem... Trodde först att det berodde på låg FPS, men har du samma problem kanske det är något annat.

MrX
Medlem

Jag testade även "force vsync off" i nvidia drivrutiner i fall det hade något med det att göra men icke.

Medlem

Provade nyss demot, men det åkte ut ur datorn fortare än det kom in. Varför i helvete har de släppt ett demo där grafikinställningarna fungerar efter eget behag? När jag skulle ändra upplösningen åkte det rätt ner till 800x600, sen gick det varken neråt eller uppåt, trots alla möjliga försök.
Bah. Humbug. Tack för uploaden i alla fall, torrentsystemet fungerar finfint.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

MrX
Medlem
Skrivet av zyr0k:

När jag skulle ändra upplösningen åkte det rätt ner till 800x600, sen gick det varken neråt eller uppåt, trots alla möjliga försök.

Det fungerade som det skulle hos mig. Jag var dock tvungen att trycka utanför pilarna om jag skulle ändra upplösning och sen trycka på där upplösningen stog för att activera den nya inställningen.

Medlem
Skrivet av MrX:
Skrivet av zyr0k:

När jag skulle ändra upplösningen åkte det rätt ner till 800x600, sen gick det varken neråt eller uppåt, trots alla möjliga försök.

Det fungerade som det skulle hos mig. Jag var dock tvungen att trycka utanför pilarna om jag skulle ändra upplösning och sen trycka på där upplösningen stog för att activera den nya inställningen.

Aha, det är på det viset... Tackar och bockar för hjälpen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

MrX
Medlem

zyr0k en fråga till dig om du nu installerar demot igen.
Har du också problem med att musen är seg och är svår att styra?

1
Skriv svar