Trasigt Fallout 3-tillägg drogs tillbaka *

Robot
Medlem
Trasigt Fallout 3-tillägg drogs tillbaka *

Surt sa räven osv:) Hoppas att de löser det snart (även om jag lirar det på PC).


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

KoP
Medlem

Tur att dom hade dragit tillbaks det då man kom hem från jobbet och tänkte tanka. Synd att man inte fick avnjuta det idag dock. :/

Inaktiv

omg, vars är Redmack nu och surar över att FZ konspirerar mot SONY ?

Men klantigt gjort att släppa det ofärdigt :B

Medlem

Shit happens.


signatur
Medlem

Heja Bethesda.

Medlem

Hur lyckas man?
Till Xbox 360 dessutom, där är ju inte så många varianter att pröva liksom.

Inaktiv

Om det var ett problem gällande Xbox360-versionen, varför lägger ni då nyheten i PC-kategorin?

Medlem

Dålig kvalitets kontroll lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Minst sagt pinsamt. Snyggt att ignorera PS3 hel tiden också. Kassa devs? Man tycker ju att finns spelet på 3 platformar så borde all DLC komma till alla platformar också, men det är väl för mycket begärt kanske?

Redaktör
Skrivet av thelinx:

Om det var ett problem gällande Xbox360-versionen, varför lägger ni då nyheten i PC-kategorin?

För att det i viss mån berör pc-versionen. Den är inte drabbad, vilket kan vara av intresse för datorfolk som hör det viskas om problemen men inte hör vilka plattformar det gäller.


signatur
Medlem

Tråkiga nyheter för 360 ägare men dom lär väl ordna upp det snart.

Expansionerna kommer nog till PS3 i sinom tid. Finns många andra schyssta spel att ta sej an så håll ut gott folk

Medlem
Skrivet av Divion:

Minst sagt pinsamt. Snyggt att ignorera PS3 hel tiden också. Kassa devs? Man tycker ju att finns spelet på 3 platformar så borde all DLC komma till alla platformar också, men det är väl för mycket begärt kanske?

"Kassa devs" självklart Inte att de är dåliga utan med betoning på ordet KASSA, vilket troligtvis blivit välfylld av MS för att vara exklusivt till x360.
Samma som med GTA4.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Hur lyckas man?
Till Xbox 360 dessutom, där är ju inte så många varianter att pröva liksom.

precis hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Divion:

Minst sagt pinsamt. Snyggt att ignorera PS3 hel tiden också. Kassa devs? Man tycker ju att finns spelet på 3 platformar så borde all DLC komma till alla platformar också, men det är väl för mycket begärt kanske?

well, ingen GTA 4 dlc till pc heller så det verkar vara fler utvecklare som h<ar samma problem...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Divion:

Minst sagt pinsamt. Snyggt att ignorera PS3 hel tiden också. Kassa devs? Man tycker ju att finns spelet på 3 platformar så borde all DLC komma till alla platformar också, men det är väl för mycket begärt kanske?

well, ingen GTA 4 dlc till pc heller så det verkar vara fler utvecklare som h<ar samma problem...

dlc till gta 4 är 360 exklusivt för att microsoft köpt rättigheterna.

Medlem

Bethesda måste seriöst vara sämst....

Medlem

jag hoppas VERKLIGEN du skojade om bethesda


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Nja, de är inte direkt de bästa på att koda. Det har man ju vetat ända sedan de första elder scrolls-spelen. Men de kan ju fortfarande göra underhållande spel.

surt för dem att det var så illa den här gången dock, men de verkar ju ha en pejl på problemet i alla fall.

Medlem

woot? är the pitt ute för datorn?

Medlem

The pitt finns ju att hämta på xbl nu, har dom fixat det, vågar man hämta hem det tro?

Edit: ahh, såg uppdateringen i nyheten nu, antar att de lyckades få ut den fixade dlc idag

1
Skriv svar