Robot
Feist

Feist - den märkligaste spelupplevelsen i mannaminne? Vi har testat en tidig version. Vi är förbryllade.

#killzone-2, #final-fantasy-vii


Medlem
Feist - ett vackert stycke indie

Har varit lite intresserad av Feist sen innan men lovordandet i artikeln ger mig mycket höga förväntningar! Kan inte vänta tills detta släpps och jag också får uppleva denna silhuettvärld för mig själv.

Medlem

Galet skön grafik.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Verkar riktigt skoj! Härligt, då har jag något att längta efter


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Ser ju galet mysigt ut.

Hoppas det kommer till Steam.

Medlem

Indeed ett väldigt tilltalande spel.

Medlem

Åh, vad vackert!
Något att se fram emot.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Verkar riktigt mysigt. Kommer det på steam?

Inaktiv

Mysigt. Hoppas det är lättåtkomligt att köpa det


signatur

dare to be bold

Medlem

Än så länge är det inte sagt om det kommer vara ett shareware eller freeware. Kan hända att det blir gratis, även om det inte är sannolikt.

Medlem

Får mig att tänka på Forbidden Forrest på C64 deprimerande/skrämmande på ett mysigt sätt. Lovande.


signatur
Medlem

Hur kan ni tycka att det är vackert? Det ser ju ut som ett skolprojekt till amigan anno 1993 eller något åt det hållet.

Vad gäller musiken så känns det ju också som någonting som hade kunnat pumpas ut av sagda amiga, med kanske något lägre samplingsfrekvens, men ändock.

Inte det minsta intresserad av detta spel.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv

Jag tycker indiespelen på senare tid bara blivit bättre och bättre.

Feist ger en sån härlig känsla och jag hoppas precis som Hockey Stick säger att dom släpper det via Steam.

Får lite World of goo vibbar från det hela. Mer sånt här om jag får önska.

World of Goo och detta bekräftar verkligen alla mina känslor när det gäller spel. Dom var bättre förr, i sin enkelhet skapades mer glädje än ett NEXT GEN SUPER MEGA 2000-spel någonsin kommer göra. Vill se mer av denna trend(?).

ro
Medlem

Ge mig! Ser helt underbart ut!
Kan lätt tänka mig att pröjsa en liten slant för det här, gärna via steam.

Medlem

Tufft spel, givet köp när det kommer ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
gnu
Medlem

ser kul ut, dock gillade jag inte musiken.

Inaktiv

Jag gillade musiken så pass mycket att jag skulle nog kunna tänka mig att köpa soundtracket på iTunes för en ringa slant.

Färgvalet spelar nog också in i den overall mysighet som jag känner känner när jag ser spel som detta.

Medlem

någon annan som tyckte att låten där i spelet påminnde om cult of lunas senaste skiva eternal kingdom?

såg väldigt intressant ut. måhända att det blir ett köp på steam någon gång.

Medlem

Detta hade varit klockrent som PSN-spel, då hade det varit ett givet köp men på pc vete fan om jag orka sitta och bolla hårboll.

Ser riktigt snyggt ut dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

OMG spider-Man!!!
sjukt irriterande musik.


signatur

Rawr

Medlem

Äntligen! Känsla är vad det kallas gott folk! KÄNSLA!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Hur gött som helst! Blir ett köp:)

Medlem
Citat:

Allt jag vet är att världen behöver lägga blomsterflickan Aeris från Final Fantasy VII och hennes död bakom sig för att ge Feist utrymme i den del av hjärnan där vi lagrar spelrelaterade känslor.

Blasphemy! You heretic!

*fäller en tår*

Medlem

Det ser ju onekligen intressant ut, skön musik med och riktigt snygg design, blir nog ett köp när det kommer

Medlem

Aeris död kan inte glömmas bort. Denna tragiska händelse känns av fortfarande efter 10 år...

Killmonday Games

riktigt skön atmosfär! förutom musiken, sprängde trumhinnorna av jobbighet när man har feber dessutom.. -10 db på orgeln hade gjort det så mycket finare


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

verkar vara ett lyckat verk. lite enklare design där man ser allt i silhuett och en lite mer avancerad bakgrund. Det jag ser i det här spelet är spelglädje, som är ganska sällsynt på spelmarknaden. Det händer inte ofta men det här spelet blir ett köp. Och som många andra sagt så tillför ju musiken sitt också =). GJ!

Medlem

Kul att se sådant här.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar