Robot
Singstar Queen

Jag älskar Queen så en Singstar-skiva med enbart mitt favoritband borde ju vara en solklar hit. Eller?

#singstar


Medlem
Singstar Queen - en champion?

Stort Queen-fan jag med, men det här lät ju verkligen inte som någon hit
En video (eller ljud) recension hade varit riktigt roligt att se/höra!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Röstar också på en videorecension. Gärna med Bohemian Rhapsody


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av majsalle:

Röstar också på en videorecension. Gärna med Bohemian Rhapsody

Lätt! Bjud på er själva, värsta som kan hända är att det hamnar på youtube....

Medlem

jag sjunger inte singstar så är det bara


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

singstar är ju underbart, om man inte är sugen på att sjunga kan man se på andra bra sångare, eller de som bara gör till sig :P.

Medlem

haha skönt skriven recension! +5

Medlem

Queen är bäst är väl lite fel att säga om man nu inte gillar Queen. Men annars, en bra recension!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Härlig recension

Medlem
Medlem

bra recension!

Låter kasst där ang volym mixen,, hur kan man låta en sån grej pasera?
det är rätt så lätt att upptäcka om man tex provspelar det innan det går i tryck. Klantigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Gay mush


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

Queen Live at Wembley-dvdn är nog bättre än det här, bara att luta sig tillbaka och njuta av dessa genialiska musiker!

Inaktiv
Skrivet av hehehe:

Gay mush

Inte direkt något han höll hemligt, så ganska överflödig kommentar x)

Medlem
Skrivet av anon_17240:
Skrivet av hehehe:

Gay mush

Inte direkt något han höll hemligt, så ganska överflödig kommentar x)

haha, den satt rätt bra

Medlem
Skrivet av IceMan:

bra recension!

Låter kasst där ang volym mixen,, hur kan man låta en sån grej pasera?
det är rätt så lätt att upptäcka om man tex provspelar det innan det går i tryck. Klantigt.

Känns lite som att de försöker göra snabba och billiga sångpaket och sälja som ett helt nytt spel. Känns som att det vore bättre om de gjorde mer välgjorda paket och släppte via Singstore (eller vad det nu hette) istället för att bråka med att trycka upp skivor och lägga på ett antal mellanhänder. Men fungerar det för Sims så fungerar det väl för Singstar

/ LordDaimos

Medlem

Jag trodde singstar mer var inriktat på småtjejer. Känns lite konstigt att använda sig av Queen då, för de vet väl inte ens vilka de är.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag trodde singstar mer var inriktat på småtjejer. Känns lite konstigt att använda sig av Queen då, för de vet väl inte ens vilka de är.

Singstar har nog en väldigt bred målgrupp, det är lätt det bästa partyspelet t.ex.

off topic: bohemian rapsody är kuuung

Medlem

Knepiga med Queen är ju att låtarna är rätt svårsjungna om man vill få det att låta bra.

Medlem

Singstar är kungligt skoj på partyt om man bara är 3-4 pers, bra mycket socialare en till exempel tönt guitar hero Synd att de sabbade queen skivan så


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Trooooligt att man kan sjunga som Freddie liksom


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar