Klassfoto från The Old Republic

Robot
Medlem
Klassfoto från The Old Republic

Det går att läsa en del om klassen här:
http://www.swtor.com/info/classes/bounty-hunter

Medlem

Jag tror att bioware kommer säga klasser varje fredag nu frams till det blir slut.
Jag tror ändå att bioware har kommit långt in på spelet, och tror att det släpps Q2 2010, och att en beta kommer i vinter.

Medlem

Bounty Hunter blir nog en klass jag kommer att välja om jag ska börja spela det sen. Det här snacket med att alla kommer att välja att vara en jedi tror jag inte på.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jag hoppas verkligen det blir bra, det är ju endå bioware

men grafiken är alldelles för lik wow, dem borde hållt sig mer till kotor stilen

Medlem
Medlem
Skrivet av ghoül:

jag hoppas verkligen det blir bra, det är ju endå bioware

men grafiken är alldelles för lik wow, dem borde hållt sig mer till kotor stilen

WoW har rippat andra spel 8)
förstår inte varför folk kör WoW som nån urmoder till mmorpg
miljön äre väl inget fel på direkt, kändes skön faktiskt

Medlem

Skulle ju va roligt om dom faktiskt gjorde så att Jedis inte är spelbara eftersom att jedis utgör en sån procentuellt liten del av befolkningen

Kul grej skulle ju va om nån utvecklare skulle våga pröva på att lotta ut yrken till spelare och låsa det till Konto eller liknande så att vissa yrken blir lite ovanliga och lite kul faktor när man träffar på dom.

Medlem
Skrivet av ghoül:

jag hoppas verkligen det blir bra, det är ju endå bioware

men grafiken är alldelles för lik wow, dem borde hållt sig mer till kotor stilen

jag spelar inte wow, men jag tycker inte alls det liknar det, tror du ska ta dig ut i världen och se lite mer saker så du får nåt annat att jämnföra med.

Medlem

^- Hur vet du att han då har fel? Den mer "tecknade" stilen påminner väldigt mycket om WoW, kan du komma på något annat MMORPG som påminner om detta? Eller någon annan genre för den delen om det gör det lättare för dig?.

Inaktiv

Ska försvara ghoül här,

Grafiken är totalt för olik K1 och K2 - har spelat WoW och kan säga att några saker liknar faktiskt.

Men det här är nog det enda spelet jag låter EA och Luca$art$ förstöra.

Musiken ska dock bli skön att höra, får väll skaffa den


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Gillar grafiken, känns som allt håller en jämn kvalitet. sen att säga att det är en next-gen WoW grafik är en sanning med modifikation.

tror stenhårt på att swtor kan blir ett av dom större när det släpps

Medlem

Vore ju intressant om hans eldkastare verkligen såg ut sådär i spelet. Servern lär ju i så fall krascha om man är ett par stycken o gör det samtidigt.

Och klassfoto? En person? Tror killen som skrev nyheten gick i "specialklass".

Medlem

Ser onekligen bra ut!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Och klassfoto? En person? Tror killen som skrev nyheten gick i "specialklass".

"Class" -> "Klass"

Det ser faktiskt riktigt intressant ut, ska jag hålla koll på!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Blir nog sketaskoj det här

Gällande den grafiskastilen så säger dom på en video som finns på spelets sida att desto fler spel som bara är ute efter att se skitsnygga ut bara ser mer och mer likadana ut eftersom alla försöker se just realistiska ut. Så dom ville ha en egen tidlös stil som dom kör med, men dom trixar juh och fixar med det än litet, ljussablarna var juh mongostora förut men dom har blivit mindre etc.
Och dessutom är det mycket snyggare än WoW, kolla bara bilderna som är med i nyheten och jämnför miljöer och karaktärer från wow, ser ni ingen skillnad så är ni juh bara dumma.

Medlem

Tror nog inte servern kraschar Håkan men folks datorer skulle nog gå ganska tungt. Servern rendrerar inget den plockar bara upp vilken riktning du skjuter åt :).

Medlem

Haha ska stå som fastklistrad framför butikerna under releasedagen Det här spelet bör bli superbra, Bioware har liksom aldrig gjort ett dåligt eller ens medelmåttigt RPG. Så kunde Blizzard slänga sig ut i MMORPG marknaden så kan banne mig Bioware det med


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tycker att det ser väldigt bra ut


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Och klassfoto? En person? Tror killen som skrev nyheten gick i "specialklass".

Om det är i specialklasser man lär sig att leka med ord och dubbla betydelser kanske det vore lämpligt för fler än mig.


signatur
Medlem

Spelet komer troligen att ha mikrotransaktioner som inkomst... så Jedi klass för 100$ ?

Medlem
Skrivet av Exim:

Spelet komer troligen att ha mikrotransaktioner som inkomst... så Jedi klass för 100$ ?

Varför skulle det vara så? Fakta?

1
Skriv svar