Crysis Wars - patch och verktyg

Robot
Medlem
Crysis Wars - patch och verktyg

"All graphic settings are now available on DX9 machines" Så där bra är DX10


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

On the f*cking time!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Fan vad directx 10 lurat folk, hoppas dem får skit för detta!!!
Det visar ju att Directx 10 inte gjort ett skit åt folket, ÅT HELVETE MED DIRECTX 10!!


signatur

The King is Back

Medlem

Lirar folk fortfarande detta?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Fan vad directx 10 lurat folk, hoppas dem får skit för detta!!!
Det visar ju att Directx 10 inte gjort ett skit åt folket, ÅT HELVETE MED DIRECTX 10!!

DX10 har aldrig handlat om nya effekter, utan är ett helt nytt API och är bra mycket enklare samt effektivare att jobba med.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Exeron:

Lirar folk fortfarande detta?

Själv blev jag mest förvånad över att EA tillåter att pengar läggs på att patcha detta spel.

Bra för de, om någon, som fortfarande spelar det.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av FortuN:

Fan vad directx 10 lurat folk, hoppas dem får skit för detta!!!
Det visar ju att Directx 10 inte gjort ett skit åt folket, ÅT HELVETE MED DIRECTX 10!!

Det finns fortfarande inte ett enda renodlat directx 10 spel, så gnäll inte.

Medlem

alltså ett par buggar och ändrat inställningar = 450mb ?

eller är alla tidigare patchar inkluderat i denna ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Varför gnäller folk på DX10 nu då? Är det fel att det utvecklar sig? Kan inte detaljerna men varför skulle DX10 vara sämre än DX9? Förutom det faktum att XP användare inte har det? ÅT HELVETE MED GNÄLLSPIKAR!

Medlem

åt H**** med DX9, heja DX7 !!! (lol)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

själv älskar jag Crysis, ett av få spel jag faktiskt lirar på dator om jag ska köra singelplayer. Har dock inte testat online-delen. Men man måste erkänna att man känner sig rätt lurad nu när de kommer ut med att man kan köra med dx10 då jag köpte ett nytt gfx för att kunna lira detta back in the days.

Medlem

Saarela81, om du inte vet skillnaden mellan dx9 och dx10 ska du väl inte dampa? Dx10 kan ta sig, läs på lite så får du se. Och kul med ny patch =D

Medlem

Patchar schmatsar! Kan man inte se till att spelen är fungerande vid release?

Inaktiv
Skrivet av argskalle:

Patchar schmatsar! Kan man inte se till att spelen är fungerande vid release?

Det kan man uppenbarligen inte. Genom att tidigarelägga lanseringen av ett spel får man snabbare in pengar. Sen kan de som bekant ändå patcha ( de utvecklare och utgivare som bryr sig om produktvård dvs) i all evighet om än alls.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar