Helgens digitala erbjudanden vecka 12

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 12

De här artiklarna är bra!
Jag föredrar att handla via steam och tack vare deras helgrabatter har mitt spelköpande ökat markant. Tack vare era tips missar jag inte bra spel!

Medlem

Steam har blivit grymt bra.

Medlem

Man blir lite sugen på Zeno Clash. Fighting i första person, till synes bättre gjort än i Mirror's Edge.

Medlem

Abe spelen är helt fenomenala. Lätt värt en femtilapp eller vad det nu blir.


signatur
Medlem

Sweet blir lätt ett köp på abe spelen! Köpte red alert 3 och soviet assault från cdon (download för 299/149) nu i veckan också. De säljer EAspel som kostar 450 spänn vanligtvis för 299. http://digital.cdon.com/campaign/?id=1066

Medlem

shit, steam tar mina pengar varje helg! Det är så här man säljer spel! även till pirater som mig. Har nog köpt mer spel det här året än... ja någonsin. Steam för PC spel, PS store för PS3 spel, App Store för iPod spel. Digital shops is the future!

Medlem
Skrivet av PriMo:

shit, steam tar mina pengar varje helg! Det är så här man säljer spel! även till pirater som mig. Har nog köpt mer spel det här året än... ja någonsin. Steam för PC spel, PS store för PS3 spel, App Store för iPod spel. Digital shops is the future!

Hahaha, jag tänkte precis samma sak! I love online game shops!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Bra sammanställning FZ, keep it up!

Medlem

jepp bra jobbat,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Abe-spelen skulle inte vara helt fel. Kommer ihåg att en kompis hade ettan på playstation för lääänge sen och då ägde det i alla fall. Kul med de här listorna varje helg FZ GJ.

Medlem

Ahh nostalgi! Die by the sword och MDK var bland de första PC-spelen jag spelade:)

Medlem

Lär nog köpa Messiah. Ett av de där gamla spelen som var riktigt bra, men som jag endast spelade demot av. MDK 1 och 2 samt Die By The Sword är ju också grymma annars.

Medlem

Det är UBISoft week på steam nu. 50% rabatt på 1 nytt spel varje dag hela veckan.

Assassins creed är först ut för 15 euro. För helskotta, varför är pengarna slut nu för?


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

1
Skriv svar