Dagens shopping

Medlem
Dagens shopping

Dagens shopping blev ett nytt mobilabbonemang + en Nokia N900 hos Telenor.
Skulle ta 1-3 veckor att få telefonen. Var in i en 3 butik i IKANO-huset i helgen och klämde och kände på en N900 lur. Den låg riktigt bra i handen och var inte allt för tung. Hoppas jag blir nöjd med luren, då det stod mellan den och en HTC Desire.

#blogg

dagens shopping

Snygg lur, hellre Nokia än HTC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har en HTC nu, och det är inget fel på den förutom att det är WM 6.1 som OS. Tycker HTC gör bra lurar också. Men Nokia luren var mer avancerad, mer som en fickdator med telefonfunktion.

Sen gör dom snygga lurar med så klart.

Medlem

Kan garantera att du inte kommer bli besviken! (om du förstås inte tappar den o den skulle gå sönder )

Får hålla tummarna att MeeGo kommer portas, behöver inte vara orolig dock då Maemo inte kommer överges om så är fallet.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Kan garantera att du inte kommer bli besviken! (om du förstås inte tappar den o den skulle gå sönder )

Får hålla tummarna att MeeGo kommer portas, behöver inte vara orolig dock då Maemo inte kommer överges om så är fallet.

Ska ner och teckna den där extraförsäkringen hos Telenor i Gävle imorgon. Glömde det vid beställningstillfället.

Vilken Spotifyklient ska man använda?
Yaspot eller Qtify? Yaspots gränssnitt ser mer tilltalande ut, men vilken funkar bäst?

Medlem

Jag körde ingen extra försäkring, telefonen är väldigt hållbar då det är ett kvalitetsbygge, får inte glömma att detta e Nokias flaggskepp! Dock så vet jag ju inte hur pass klantig du har varit med dina tidigare mobiler, men för mig har det alltid gått på garantin

Angående spotify har jag inget att säga till om då jag ej använder det. Tycker att man ska använda alla 32GB (+16GB möjligt) så man får bästa möjliga kvalité Riktigt skönt headset man får med, det när min åsikt iaf!

Medlem

Är väll inte speciellt klantig, men det kan ju hända olyckor som att man råkar tappa den osv.

Har inte haft någon försäkring tidigare heller. Så får se om det blir någon sådan.

1
Skriv svar