Vinn mus från Microsoft

Robot
Vinn mus från Microsoft

Hoppas, hoppas, hoppas! Roccat Konen som jag köpte för någon månad sen (beslutet gjort från eran recension här) har mushjulet sagt hej då på, och komplett tar verkligen god tid på sig att skicka ut en fraktsedel så att jag kan skicka tillbaks den. Den här musen ser verkligen ut som något man vill ha, saknar trådlöst.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Darkside666:

Hoppas, hoppas, hoppas! Roccat Konen som jag köpte för någon månad sen (beslutet gjort från eran recension här) har mushjulet sagt hej då på, och komplett tar verkligen god tid på sig att skicka ut en fraktsedel så att jag kan skicka tillbaks den. Den här musen ser verkligen ut som något man vill ha, saknar trådlöst.

Gick konescrollen sönder på din också?
3 st scrollar har gått sönder på mina, jag har nu ändrat så att jag snackar på ventrilo genom att föra scrollen till vänster, inte brutits sen dess. Testa det på nästa kone om du inte vinner

Antikvitet

Tydligen är det en skeppning Kone-möss som haft defekta scrollhjul. Din återförsäljare byter ut musen åt dig om du visar kvitto.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

jag sitter med en X8 o den är inte alls skön o lira med, tycker jag.
ful är den med
funderar starkt att återgå till min gamla MX1000.
den har hållit genom allt.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Jo, mushjulets skrollfunktion dog helt för ungefär två veckor sen. Annars är det klart den bästa mus jag haft. (bytte från Razer Copperhead) Synd bara att komplett ska ta sån tid på sig... vill verkligen få en ny mus (eller mushjul!).

Själv är jag inte så kräsen av mig så jag tror nog att X8 är mer än värdig för mig. xP


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Vilka vann den eminenta musen???

1
Skriv svar