Blizzard nystartar Battle.net

Medlem

signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Om ni får att det inte finns i eran region-meddelandet så tryck bara Log Out sen gå in på /account igen, då kan ni logga in normalt, det ÄR frivilligt.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av PriMo:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Oneone:

Varsegod för tippset

Tack mycket, det uppskattas.

haha, ägd.

Ja, jättekul att han förlöjligar en snubbe som faktiskt tagit tid att skicka in tips. Kul.

Dom får nog samma tips från tjogtals med folk. Omöjligt att tacka alla. Och den lilla "länk piken" var nog mer ett sarkastiskt sätt att säga, "Vi kollar efter nyheter själva också så kanske var det inte tack vare just Dig som vi skrev om den här". Jag har inte sett en "inget tipstack till mig :(" på länge och trodde - i min enfald - vi hade sett det sista av sånt trams.

OnT: Blizzard forsätter att dominera. Kan knappt vänta till D3 kommer och jag är till och med lite - men bara lite - sugen att börja med WoW igen efter att jag läst om de nästkommande uppdateringarna (UI och dualspec).

Redaktör
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av PriMo:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Oneone:

Varsegod för tippset

Tack mycket, det uppskattas.

haha, ägd.

Ja, jättekul att han förlöjligar en snubbe som faktiskt tagit tid att skicka in tips. Kul.

Som nån redan sagt: det handlar mer om det här med att tacka sig själv för tipset när man inte får tack av skribenten än att vi är otacksamma as. Vi har åtskilliga gånger talat om detta. Om det inte framgått torde det ändå vara uppenbart att vi faktiskt kan hitta nyheter på annat håll än i inkorgen. Oavsett vilket, vi är alltid tacksamma för alla tips. Även om vi av nån anledning inte tackar.


signatur
Medlem
Skrivet av JonatanJJ:

Om ni får att det inte finns i eran region-meddelandet så tryck bara Log Out sen gå in på /account igen, då kan ni logga in normalt, det ÄR frivilligt.

Nej? Har loggat in/ut 300 gånger och wow user å pw funkar inte för får bara "login failed" Det nyskapade B.NET funkar men till ingen nytta då man inte kan lägga till sitt wow-konto än. Hur du lyckades logga in är för mig en gåta.

Medlem

Får detta när jag försöker lägga till mitt WC3-ROC

"The authentication key you entered has already been claimed"

Min TFT-nyckel gick dock bra. Jag börjar bli orolig...

Medlem

Sweet, addade mina Diablo 2 + LoD nycklar nu och väntar på att dom skall lanser sin WoW EU merge tjänst.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Dumförklara mig om ni vill, men det här med beta-nyckeln, lottas den ut direkt när man reggar sig eller kommer det bli en lottning senare?

12
Skriv svar