Sam Fisher och Bajsmannen.

Medlem
Sam Fisher och Bajsmannen.

Hej, Internet!

Så nu då, när jag har lagt vantarna på stortitel efter stortitel under de senaste månaderna, vad har jag att se fram emot nu? Hur ska jag nu se till att köpa fler spel än vad jag hinner spela och sedan få lite lätt ångest över att de bara blir liggande?

En hel del spel, vad det verkar, så det ska nog gå att bejaka sin köpmani trots allt.

Närmast i tiden ligger Splinter Cell: Conviction. Sam Fisher står för dörren, lyckligtvis till slut i ett fräschare tillstånd än det uteliggare+sexmördareutseende han inledningsvis skulle ha. Demot som släpptes för några veckor sedan var rätt kul och coolt, men det fyllde mig samtidigt med lite farhågor om att det kanske var den bästa delen av spelet vi redan har sett, och att variationen sedan inte blir speciellt nämnvärd. Det kanske är helt obefogat, jag kanske är helt fel ute, men någonstans har jag en liten varningsklocka som säger åt mig att vänta och se en vecka extra, läsa vad folk på nätet säger och kanske läsa en och annan recension. Om inte på annat sätt, så kan jag formulera en del av mina farhågor så här... Om Activision-Blizzard är spelindustrins motsvarighet till Kung Midas, så har Ubisoft många gånger varit dess svar på Bajsmannen.

Ytterligare funderingar över andra, kommande spel får anstå till en annan dag.

#blogg

Medlem
Köpmani, Sam Fisher och Bajsmannen.

Bara för att de släpps behöver du inte köpa dem på direkten! Om du tar några kliv tillbaka går det även att göra en hel del fynd på spel som bara är något år gammalt!

Spela klart, köp nytt! Intresse och storleken på plånboken bestämmer när och hur

Medlem

Jo, jag har sansat mig. Jag avbeställde Conviction igår och ska fortsätta njuta av Just Cause 2, följt av ytterligare ett ryck i Dragon Age.

Dessutom, om jag vill spela smygactionspel, borde jag testa Batman: Arkham Asylum som jag vann här på Fragzone i somras.

1
Skriv svar