Far Cry 2-DLC debuterar på Steam

Robot
Medlem
Far Cry 2-DLC debuterar på Steam

Fail spel.

Medlem

Ett givet köp för min del. Jag vill leka "No country for old men".

Medlem

Fail spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hadid:

Fail spel.

Medlem

Skamligt. Fullständigt fail.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fail spel.

Medlem

Jag skulle tycka om spelet oändligt mycket mer om fienderna inte spawnade *konstant*, iså fall hade jag nästan (dock bara nästan) kunna tänka mig att köpa det här...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Undrar om tillverkarna kommer att sluta släppa SDK'n till spel nu då moddare kan tillverka banor och nya vapen som de annars kan ta betalt för? Detta känns som börjat till nergången för det som PC-spelare har haft som milslång fördel mot konsolerna, moddningen!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

FML
Medlem

5 dollar är för mycket för ett skitspel. Köper hellre ett gammalt spel för dem pengarna, typ BF1942, än detta liret.

Medlem
Skrivet av zolidznake:

5 dollar är för mycket för ett skitspel. Köper hellre ett gammalt spel för dem pengarna, typ BF1942, än detta liret.

Nu är det iofs inte spelet i sig som kostar 5 dollar utan några nya vapen och banor till spelet...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Undrar om tillverkarna kommer att sluta släppa SDK'n till spel nu då moddare kan tillverka banor och nya vapen som de annars kan ta betalt för? Detta känns som börjat till nergången för det som PC-spelare har haft som milslång fördel mot konsolerna, moddningen!

Jag hoppas verkligen att det inte blir så för som du säger så är moddning en av de stora fördelarna med PC-spel. Att betala för tre vapen och ett knippe banor känns inte aktuellt då man fått sådant gratis från moddarna men också från vissa utvecklare. Innehållet får vara lite mastigare om jag ska lägga pengar på det.

Medlem

Borde fan vara gratis, me tanke på hur kasst och tråkigt spelet är kan inte inte tänka mig många slösar mera pengar pådetta nu.

Medlem

"en ljuddämpad hagelbrakare"?

Sedan när har någon i världenshistorien haft användning för en ljuddämpad hagelbrakare? Är det ens möjligt att sänka ljudet på ett sånt sorts vapen så det fyller syftet med ljuddämpning?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"en ljuddämpad hagelbrakare"?

Sedan när har någon i världenshistorien haft användning för en ljuddämpad hagelbrakare? Är det ens möjligt att sänka ljudet på ett sånt sorts vapen så det fyller syftet med ljuddämpning?

Du har uppenbarligen inte sett no country for old men

Medlem

Som singleplayer spel var det ju irriterande att fienderna respawnade på de redan besökta posterna. Jag hade inge problem med de patrullerade. Multiplayer har jag haft riktigt kul med. Roligt att göra sina egna banor osv.

Men det är bra konstigt att man inte får tillgång till denna DLC om man har retail versionen. Eftersom den på steam kräver just steam versionen av FC2 =S.
Sedan så var innehållet ganska fattigt. Det borde funnits fler snabba fordon så man pallar av singleplayer utan att behöva ta bussen hela tiden. Några små flygplan skulle varit bra att ha och fallskärm till det. Och kanske 2 till vapen. Fast mjölka går ju antagligen =P

1
Skriv svar