Mortal Online äntrar betafas

Robot
Medlem
Mortal Online äntrar betafas

Signat.

Medlem

Samma, säkert skoj en liten stund iaf

Medlem

shit vad spännande! Har väntat så länge, sjukt!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det här spelet måste jag få testa!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det ser ut som meningslöst hack and slash som man tröttnar på efter 10 minuter ... kanske något för alla WoW älskare men ne tack, är lite urtjatat. Är rätt snyggt dock.

Medlem

signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Detta är lång ifrån WoW. WoW är easymode på alla plan. Här måste man använda skills. Inga levels, Full loot osv. Hört massa wow-kids gråta över DF för att det är för svårt. Men men är man van med jättelättMMO-WOW så är man. Detta är ju inspirerat av bland annat Uo osv. Så hoppas det kan bli nice. Om det bara kommer inärheten av hur kul UO var, så är det 1000x bättre än WOW. <3 UO men tiderna förändras och MO kanske blir det nya. hoppas

QRT
Medlem
Skrivet av Todilo:

Det ser ut som meningslöst hack and slash som man tröttnar på efter 10 minuter ... kanske något för alla WoW älskare men ne tack, är lite urtjatat. Är rätt snyggt dock.

Shit. Du vet inte mycket. Har du läst något om spelet överhuvudtaget?!

Medlem

Köp en Mount & Blade-licens, och gör ett MMO på det istället.

Medlem

Snyggt ser det ut, om än ganska stelt. Men AoC såg också snyggt ut. Det gäller med andra ord att spelet är bra, annars spelar det ingen roll hur snyggt det är.

Inaktiv

Ser helt klart fet ballt ut.

Men känns lite ovant att se UT3 motorns grafiska stil med stora öppna landskap. Håller tummarna för detta.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Ok ok, dom kanske har en flashig motor men hur ser karaktärsanimationerna ut egentligen? Något säger mig att detta kommer bli exakt lika tomt och meningslöst som AoC men med en flashig grafikmotor, och jag tycker det stödjs av att se på filmen dom har på sin egen hemsida. Hoppas dom har utvecklat eländet mycket(!) sedan den gjordes.

ro
Medlem

Jo, tyvär ser det lite tomt ut, och animationerna är stela och tråkiga.. Men vilka möjligheter! Systemet verkar genomtänkt och logiskt. Kul att man inte lvlar. Får lite EVE känsla över det hela (med skills som man tränar över tiden osv)
Kommer lätt hålla ögonen på det här!

Medlem

Animationerna i WAR var också extremt fula i betan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Deficite:

Ok ok, dom kanske har en flashig motor men hur ser karaktärsanimationerna ut egentligen? Något säger mig att detta kommer bli exakt lika tomt och meningslöst som AoC men med en flashig grafikmotor, och jag tycker det stödjs av att se på filmen dom har på sin egen hemsida. Hoppas dom har utvecklat eländet mycket(!) sedan den gjordes.

OK? Så AoC har inte en flashig grafikmotor lol? Det jag ser i filmen är potencial.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

En av mina bästa polare, hans kusin jobbar för epic xD.. polaren har investerat pengar i detta projektet! och jag hoppas personligen det blir bra!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ser riktigt roligt ut faktiskt

1
Skriv svar