ATI uppdaterar drivrutinerna

Robot
Medlem
ATI uppdaterar drivrutinerna

Trevligt

Medlem

-snip- Det var betan eller nått.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Äntligen OpenGL i Windows 7 x64, känns riktigt bra!

Medlem

Sen när började PCG annonsera hårdvara/mjukvara?


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Har problem med 32bit Windows 7, CCC vill inte installera.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fungerar perfekt för mig på 64 bit Windows 7 Beta

Medlem
Skrivet av P1nGviN:

Sen när började PCG annonsera hårdvara/mjukvara?

I fall du inte har märkt det än, PCG får alla sina nyheter från FZ numera.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Vore gött om ni postade "release notes" som länk, så slipper man rota själv.

Medlem
Skrivet av P1nGviN:

Sen när började PCG annonsera hårdvara/mjukvara?

Jag vet att dom hade drivrutiner förr i tiden innan dom ändrade om sidan


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

nj
Medlem
Skrivet av Nemcue:

Vore gött om ni postade "release notes" som länk, så slipper man rota själv.

Det går tyvärr inte att direktlänka till deras release notes.

Medlem

Kan ni inte citera en ändringslista i alla fall?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

fasiken, jag hinner ju inte med att installera de gamla innan de nya jävlarna kommer!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Testade nyss Stalker Clear Sky.. Core i7 @ 3.8GHz, 6GB 1530MHz 7-7-7-20-1T, HD4870X2 @ 800/925.. allt på högsta förutom "Sun Rays" på Disabled = 40-60fps på morgonen

får samma med sun rays enabled. AA igång på högsta i spelet och allt annat på högsta.. de nya patcharna har verkligen förbättrat prestandan i spelet.


signatur
Redaktör
Skrivet av Lootskin:

Kan ni inte citera en ändringslista i alla fall?

Nej, det är en textvägg, det är överskådligare om du letar reda på "release notes"-länken själv. Den brukar finnas i anslutning till nedladdningslänken.

Kan inte för mitt liv förstå varför de försöker gömma den men så har det varit i flera år.


signatur
Medlem
Medlem

Funkar prima på Windows 7 x64 Build 7057.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lootskin:

Kan ni inte citera en ändringslista i alla fall?

Nej, det är en textvägg, det är överskådligare om du letar reda på "release notes"-länken själv. Den brukar finnas i anslutning till nedladdningslänken.

Kan inte för mitt liv förstå varför de försöker gömma den men så har det varit i flera år.

Man kan ju alltid skriva av?


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

Fungerade inte på min gamla speldator, en XP64 med ett Sapphire X1950pro (agp buss). 'Du har inget ATI-kort installerat.' bleh.

Jag kommer ihåg att det var en liknande vända vid en tidigare uppdatering, kort med ati chip, med inte gjorda av ati själva gick inte att installera ny driver på, men efter några veckor kom en rättning.

edit: hämtade filerna direkt från Sapphire, avinstallerade de gamla från ATI, och tog om det från början.
Det verkade vara samma innehåll, men uppdateringen fungerade iallafall nu.

1
Skriv svar