Sony: 2009 blir vårt år

Robot
Medlem
Sony: 2009 blir vårt år

Om dom inte sänker deras priser så tror jag knappast det why? Finanskris ofc.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tror wii kommer sälja mer i år också. Men Ps3 kommer ta ett bra steg fram. Hörde rykten om att det kommer en Ps3 versio med 160 gig och bakåtkompitabilitet med ps2 i höst. True or false? Hoppas det stämmer. Då blir det ett köp helt klart


signatur

Rawr

Medlem

Hmm,

Jag köpte mig en låda förra veckan och jag är minsann helnöjd, äger bara Killzone 2 , MGS4 och Prolouge på den men vafan bara dem är ju 9/10 , 10/10 betygs spel så

Det kan nog bli något.

Blir nog lite mer PC gaming iår igen dock, är inte mycket av en consol spelare , men vissa titlar måste man ju bara pröva

Medlem

Har man spelat Killzone 2 förstår man utan att överdriva, vilken otrolig kapacitet PS3 har.
Förstår inte att folk fortfarande lovordar Xbox 360 men å andra sidan kan jag förstå att folk är snåla av sig och köper Nintendo Wii.

Medlem

Varför skulle man köpa Wii om man är snål eller har lite pengar? 360n är ju billigare

Medlem

Detta är PS3ans år. Jajamensan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Varför skulle man köpa Wii om man är snål eller har lite pengar? 360n är ju billigare

För att många tycker att den verkar billigare. Sen så passar ju kontrollerna mindre barn som tycker om att röra sig.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Hörde rykten om att det kommer en Ps3 versio med 160 gig och bakåtkompitabilitet med ps2 i höst. True or false? Hoppas det stämmer. Då blir det ett köp helt klart

Wuj, hoppas verkligen det där stämmer också. Vill ha en PS3 med bakåtkompabilitet då min PS2 är halvdöd, men vill ändå spela om många av mina spel till PS2an.

Plus att nu finns ju Persona 4 att spela också.

Medlem

Jag älskar min PS3a, tror dock den kommer hamna på efterkälken i år igen, tyvärr.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Jag tror att han är rätt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tredje året i rad


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

ahahaha de kan ju säga det varje år. Nästa år kommer de bara säga att MLB10 kommer äga allt annat. Sen MLB11...

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Jag älskar min PS3a, tror dock den kommer hamna på efterkälken i år igen, tyvärr.

Vadå på efterkällken i år igen? Gametrailers utsåg ps3an till att ha fått det bästa spelutbudet 2008 http://www.gametrailers.com/player/43916.html?type=flv

Men det är sant att före 2008 så låg ps3an verkligen efter när det gäller spel. Fast nu så tycker jag att Ps3an har de mest intressanta exklusiva titlar.

Medlem

Jag tror det kommer se ut ungefär som tidigare år, men hoppas att PS3 går förbi 360

Kul för oss med PS3 med nya bra spel.

Medlem

tycker PS3an verkar kötta på bättre än både Wii och 360 med dom exlusiva liren (framförallt wii såklart). Som Sony sa hela tiden, PS3 kommer att hålla längre än dom andra plattformarna, och det tror jag på.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

God of War 3 kommer nog öka försäljningen av PS3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

va det inte deras år, förra året?
Ganska fail.
och innan ni bölar, NAJ jag e ingen xbox Fanboy, har alla konsollerna utom Wii.

im a PC-Fanboy and a Wii-Hater.

Medlem

Det kommer säkert att gå bättre för dem men de drar nog inte direkt ifrån sina konkurrenter!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Crawller:

Hörde rykten om att det kommer en Ps3 versio med 160 gig och bakåtkompitabilitet med ps2 i höst. True or false? Hoppas det stämmer. Då blir det ett köp helt klart

Wuj, hoppas verkligen det där stämmer också. Vill ha en PS3 med bakåtkompabilitet då min PS2 är halvdöd, men vill ändå spela om många av mina spel till PS2an.

Plus att nu finns ju Persona 4 att spela också.

Låter lite som en önskedröm med bakåtkompabiliteten, så länge ps2an fortfarande säljer i mängder kommer de troligtvis inte lägga till bakåtkompabiliteten igen.

Kul var det förresten med en del som köpte 60gbaren vid släpp, sen pajade lasern och sen fick de en ny ps3a tillbaka utan bakåtkompabilitet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nej, 2009 blir inte PS3ans år, det blir PCns som alla andra år.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hmm, minns intervjuerna de hade på Gametrailers i somras när Sony-folket var uppe bland molnen för att 2008 skulle bli deras år, vilket även gametrailersfolket trodde. De snackade även om att Gears of War 3 var tvunget att släppas på bluray osv osv.

Tja, vi ser ju hur det gick.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Tycker att Microsoft satsade mycket på sina kunder under 2008. Jag tror för första gången att Sony tar igen lite nu. Men försäljningen fortsätter på alla sidor.

Men Playstation 3 kommer gå om Xbox förrens 2011 tror jag.
'
Nintendo kommer troligen dryga ut ledningen

Medlem

PC FTFW, 2009 inser folk vilken platform det är som faktiskt är bäst och erbjuder störst marknad.

Inaktiv

Tror även det blir et upsving för Nintendos lilla vita ;P

Medlem

Trevligt! Var på tiden att man fick lite mer ps3 spel i hyllan, domineras av 360 lir än så länge

Medlem

Det har de sagt de andra två åren med.

Medlem

Jag är inte direkt säker på att det verkligen blir ps3ans år nu heller men tycker att de är värda at få lite ökad försäljning och så. Tycker iaf Sony försöker ganska bra med exklusiva spel, Home osv. GL Sony säger jag.

Medlem

på tiden det kommer mera toppspel.

Medlem

nå rpgn till ps3 skulle inte va dumt......


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Skriv svar