Capcom-uppföljarna dröjer

Medlem
Capcom-uppföljarna dröjer

Vill ju ha Dead Rising nu...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Håller med! Men bra att dom väntar ett år. Gör ett bra och ett fullutvecklat spel istället!

VILL HA DEAD RISING!

Mycket bättre än Resident Evil i min mening.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Håller med! Men bra att dom väntar ett år. Gör ett bra och ett fullutvecklat spel istället!

VILL HA DEAD RISING!

Mycket bättre än Resident Evil i min mening.

Håller med, föredrar den gamla eran av RE-spel även om 4an var bra tycker jag det tappade i känsla, hade gjort sig bättre som en helt ny spelserie tycker jag.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Vad mycket tid de ha på sig att göra Dead Rising 2 riktigt bra nu, det kommer bli grymt!

Inaktiv

Hur fräsch känns debatten om vilken konsol som är bäst??

Jag vill minnas att 2008 skulle vara sonys år med Killzone, home, LBA, MSG4 etc.

Facit blev att Killzone sköts fram till 2009, LBA blev en parantes, MSG4 sålde helt ok men hur många pratar om spelet idag? och Home

MS låg lågt i snacket men pumpade ut cirkus en miljon liveklassiker, dominerade försäljningslistorna med Gears 2 och släppte det bästa rollspelet samt kapade åt sig final fantasy.

MS fortsätter prata lite men det är för att dom är fullt upptagna med att agera.

Medlem

viktorelius: Fel tråd?

Capcom kommer i stället för att ha ett rykte om en massa uppföljare, ha ett rykte om att mjölka sina spel med onödiga DLCs som kommer med alla andra spel förutom Capcoms.

Tamef*n ville ju ha LP2 i år.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Gött att bägge spelen kommer till PC med, har precis skaffat mig en Xbox360 kontroll så jag kan lira alla sånna spel utan att dom känns som dåliga portar ^^

Medlem

Woho, andra halvan av 2010 - första halvan av 2011 då? Känns ju tryggt med ett bestämt datum.


signatur
Medlem

Det jag vill ha ifrån Capcom är RE6 och NUUUUUUU!

Inaktiv

Jag vill ha LOST PLANET NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1
Skriv svar