Blizzard förklarar dubbelspecialen

Robot
Medlem
Blizzard förklarar dubbelspecialen

äntligen. efterlängtat som fan

Medlem

Tja... 1000G på level 40 är nog lite för mycket tycker jag.

Medlem

Nice ska speca frost och fire på min mage.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

1000g? orka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

1000g? orka.

Kan tänka mig det finns en hel del utav dom 11 miljoner+ spelare som spelar WoW, som faktiskt orkar.

Att man kan aktivera dual-spec redan vid level 40 OCH kostnaden på 1000g, är nog mest ämnad mot folk som har höglevlade karaktärer, och har låglevlade alts.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Får man dubbelt så många talent points eller?

Medlem

Till alla er som tycker att 1000g är mycket på level 40, du BEHÖVER inte skaffa den vid level 40.
Och 1000g är inte mycket på level 80 då du troligtvis kommer skaffa den, om du enns nu gör det.

Medlem

Nej Spectral, man får inte dubbelt med talent points. Du får möjligheten att byta mellan två speccs som du ställt in i förväg. Detta så du med några simpla knapptryck kan byta mellan tank/healer snabbt och enkelt innan en t.ex. en instance.

Inaktiv

Idd Bunisher. Man kommer endå inte ha behov av detta förens man är iaf 70+. Då kan det vara skönt att kunna respecca för att kunna köra någon instans, men det är skit samma då också faktiskt. Nu förtiden har jag alltid runt 2-3k guld när jag är 60, har alltid Epic mount då så det priset är skit samma.

Sen Spectral så kan man gå ut på länken de har länkat till och läsa om det ^^.

Medlem

Välkommen till för 2 veckor sen, FZ

Anyway, ska bli riktigt mys med 3.1!

Inaktiv

Hehe ni klagar över 1000g!!Ni som tycker det är mycket ska komma tillbaka när ni har levlat till lvl 80,köpt 60%flymount för 1000g,280%Flymount för 5000g och köpt dom craftables som behövs för att vara "uptodate" för säkert 3000-6000g till....då kan ni gnälla över små utgifter som 1000g


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem

Nej, men jag har gjort.

det får räcka med 1års spelande. Livet måste gå vidare. tex spela roliga spel.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jätteglad över att jag har lyckats fått sålt min World of Warcraft: Collector's Edition.

Gjorde ingen nytta samlade bara damm i ca. 3 år.

Medlem

varför finns det alltid alternativ som inte passar in på frågan?

Medlem

Intressant att de flesta (hitills) har svarat "Nej, men jag har gjort".

Medlem

Härligt att man lagt ner WoW efter 4 år, inget som lockar längre och den här funktionen lär väl inte dra nya spelare, känns som ännu ett förenklandet av spelet och en väldigt onödig funktion.


signatur
Medlem
Skrivet av Ap@n:

Nej Spectral, man får inte dubbelt med talent points. Du får möjligheten att byta mellan två speccs som du ställt in i förväg. Detta så du med några simpla knapptryck kan byta mellan tank/healer snabbt och enkelt innan en t.ex. en instance.

Jaha ok, fan det låter ju rätt gött. Vore nåt för min präst kanske om jag tar upp spelandet igen.

Medlem
Skrivet av Epic:

Hehe ni klagar över 1000g!!Ni som tycker det är mycket ska komma tillbaka när ni har levlat till lvl 80,köpt 60%flymount för 1000g,280%Flymount för 5000g och köpt dom craftables som behövs för att vara "uptodate" för säkert 3000-6000g till....då kan ni gnälla över små utgifter som 1000g

notera skillnaden på lvl 40 och lvl 80.
Förr ansågs det jobbigt att spara ihop 100g till en häst på lvl 40, nu ska man spara 10 ggr mer. När du är lvl 70+ och slöquestar/grindar en timme eller medans man äter och ser tv samtidigt så får man ihop ~100g. Lvl 40 och under skulle det ta en halv livstid eller liknande.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

känns som [...] en väldigt onödig funktion.

Vågar jag gissa på att du aldrig spelat resto shaman?

Medlem

World of Grinding

Som de flesta svarat, "Nej, men jag har gjort" nu lirar man War istället där man springer runt och krigar och har kul utan att känna att man har ett extra jobb att komma hem till efter sitt riktiga jobb.

Och ni som säger "man behöver inte", nej det är sant, man behöver inte spela Wow alls

AoC har mycket mer att erbjuda mig än spammet "WoW".


signatur
1
Skriv svar