Mass Effect 2 till pc och 360 år 2010

Robot
Medlem
Mass Effect 2 till pc och 360 år 2010

Trevligt. Har just spelat igenom originalet för första gången. Fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Ett skitbra spel ju!

Ser fram emot tvåan.

Medlem

Härligt! Ser fram emot tvåan här med!
Det första spelet är ju ett mästerverk i klass med Baldurs Gate.

Medlem

"Notera att Bioware rekommenderar att du inte gör dig av med dina sparfiler från Mass Effect."

Nice, kanske är dags att lira igenom mass effect och välja dom vägarna man verkligen vill fortsätta med.

Inaktiv

Kommer bli så jävla fett det här!


signatur

//Aron

Medlem

fan nice! då blire att köpa på PC lätt! synd bara att jag har första på Xboxen. Får väll köpa det på steam

Medlem

Ser fram emot det här också, men lite mer DLC för originalet tack?


signatur
Medlem

Oooh! Kommer att bli underbart detta 8)


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

2010 känns väldigt långt fram även om det bara är ett år. :/

Inaktiv

Ser fram emot denna. Mass Effect för PCvar i mitt tycke kanske årets spel 2008. Ser fram emot release och känner mig trygg i vetskapen om att Bioware har en förmåga att leverera det som utlovats. Riktigt bra att spelet släpps samtidigt på PC och X360, vilket gör valet lite svårare över vilket system man ska köpa det till.

Ni som inte spelat det ännu, gå och köp i närmaste butik och njut!


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

woho ! men 2010 känns väldigt lång bort =(

Medlem

Var såg FZ detta? Ser inget på officiella hemsidan!

Ny DLC till Mass Effect kommer komma snart (tm), troligtvis i April, början av Maj.

Edit: Verkar som IGN som sa att spelet kommer 2010.

Medlem

meen jag som ville köpa det på pc den här gången men har ju spelat som faan på 360 och har duktigt bra saves där.. får väll köpa det till pc och dra igenom det ingen. Helt klart värt det iof, sjukt bra spel.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Men va bra, ännu en anledning att kränga min 360! Första Mass Effect må vara den mest frustrerande spelupplevelsen jag haft på xbox... Kan inte läsa skivan, svinlåg fps, fuckadetexturer etc.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Inaktiv

Mass Effect var ett av dom bästa spelen jag spelat, kan inte vänta tills tvåan släpps. Fy fan vad jag är taggad

Medlem

Då släpper de kanske snart boken som ska binda ihop ettan och tvåan ^^

Medlem
Skrivet av Charstone:

Var såg FZ detta? Ser inget på officiella hemsidan!

Ny DLC till Mass Effect kommer komma snart (tm), troligtvis i April, början av Maj.

Edit: Verkar som IGN som sa att spelet kommer 2010.

Nej, EA/Bioware.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det blir lätt ett köp!

Medlem
Medlem

Längtar, ett av dom bästa RPG spel som jag har kört. Förmodligen ett av dom få spel som jag har startat om dirket efter end credits.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bioware borde ha börjat göra ett Mass Effect mmo istället för ett star wars mmo.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Riktigt kul


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Bioware borde ha börjat göra ett Mass Effect mmo istället för ett star wars mmo.

Galen crowdcontrol med Singularity!

Inaktiv

Riktigt bra, man hade hoppats på ett mass effect 2 till julafton men det vore kanske lite för mycket att kräva. Ettan var på gränsen till ett mästerverk om bara det fanns riktigt "RPG" om spelningsvärde vilket jag dock tyckte saknades. Men första liret var kanon!


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Bara älskade ettan, så det här ser jag otroligt mycket fram emot. Så mycket att jag hoppas 2009 går fort så jag får sätta in mig i tvåan!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Känns på förhand som 2010s bästa spel...

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Bioware borde ha börjat göra ett Mass Effect mmo istället för ett star wars mmo.

Naah, helst inte..är övertygad om att ME gör sig bäst som episk SP-upplevelse. Jag vill inte ens se multiplayer i 2:an, måhända co-op.

Den enda form av multiplayer i ME2 jag skulle vilja se är en arena där man kan köra enkla DM eller ett survival-spelsätt liknande GoW2:s Horde.

Ingen multiplayer som tar fokus från Kampanjen bara

1:an var ju tråkigt och inte speciellt kul, särskilt den där jävla bil saken man körde omkring med, förstörde ju allt. Dåligt utfyllnadsmaterial, trista strider och ett kontrollsystem som går mig på nerverna! och då har jag spelat knights of the old republic serien (förträffliga spel! särskilt 1:an). Mass effect har förstört allt jag tyckte var bra med företaget, men jag hoppas 2:an inte blir lika värdelöst.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Så mycket prat i spelen.. hellre krigar jag

Ska se till nu att varva det innan 2:an kommer

Medlem

Jag tvivlar på att PC-versionen släpps samtidigt som 360-versionen, hösten 2012 låter troligare.

12
Skriv svar