Mass Effect 2 till pc och 360 år 2010

Medlem

Då får man i alla fall tid att fixa fram pengar åt en kopia av Mass Effect innan man går på 2an.
Jo man har ju försökt piratkopiering(demo syfte) men tycker om spelet tillräckligt för att se det som ett värdigt köp(över steam).

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Då får man i alla fall tid att fixa fram pengar åt en kopia av Mass Effect innan man går på 2an.
Jo man har ju försökt piratkopiering(demo syfte) men tycker om spelet tillräckligt för att se det som ett värdigt köp(över steam).

Med lite tur kommer det som en Weekend deal på Steam förr eller senare.

Väl värt ett köp helt klart.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av showerguy:

Så mycket prat i spelen.. hellre krigar jag

Ska se till nu att varva det innan 2:an kommer

Haha, inte mycket av en rollspelare? Det är juh ändå lite Biowares grej..

Ska bli sjuukt kul med Mass Effect 2, ska sätta mig och köra klart 1an på Insane när jag får suget igen

Medlem

I LAVE MASS EFFECT!

ska spela igen på min Laura Sheperd bara för denna nyheten.

Medlem

Nästan så att man tjuvskjuter i kallingarna.

Medlem

Mass Effect 2!

VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!

Inaktiv

SKIIT, jag tog bort mitt spel, måste jag instalera det igen och spela igenom det igen för att fortsätta? ^^

Medlem

Mass Effect var ju hur bra som helst, så det här blir ju 2010s måste-köp.

Bara nyfiken annars, hur många spelade John Shepard och hur många spelade Jane Shepard? Tyckte själv att den kvinnliga röstskådisen var överlägset bättre än den manliga, så Jane fick det bli. Mycket coolare på nåt sätt.

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

1:an var ju tråkigt och inte speciellt kul, särskilt den där jävla bil saken man körde omkring med, förstörde ju allt. Dåligt utfyllnadsmaterial, trista strider och ett kontrollsystem som går mig på nerverna! och då har jag spelat knights of the old republic serien (förträffliga spel! särskilt 1:an). Mass effect har förstört allt jag tyckte var bra med företaget, men jag hoppas 2:an inte blir lika värdelöst.

1:an, Word!

Medlem

kul att vi får pc verren samtidigt den här gången
fast det blir väl som vanligt att datorupplagan hastigt o lustigt blir "försenad" när det börjar närma sig releas tajm

för övrigt hoppas jag man utvecklar för pc i 1:a hand
och 360 i 2:a, eftersom den senare är enklare.
fast det lär väl inte hända


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av showerguy:

Så mycket prat i spelen.. hellre krigar jag

Ska se till nu att varva det innan 2:an kommer

Det som är bra med Mass Effect är ju att om man är otålig kan man rollspela det också. Avbryta folk och be dom dra åt helvete osv


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Trevligt. Har just spelat igenom originalet för första gången. Fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Ett skitbra spel ju!

Ser fram emot tvåan.

Samma här. Obegripligt att jag inte spelade det tidigare, för det är ju grymt!

12
Skriv svar