Inaktiv
mp3 problem :S

Hejsan

detta problem har jag tidigare aldrig haft. Men nu när jag kopplar in min mp3 i usbn så händer det ingetning datorn verkar ej känna av att mp3 är ikopplad något man kan göra? :S

Medlem

Vad har du för mp3 spelare?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

budget scandisk mp3

Medlem

Ring support eller googla felet. Har du en MP3 med sladd eller direkt till datorn?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

har den med sladd, den supporten är i usa och vill att man skickar mail, och de mailen de skickar är bara copy paste som ofta inte stämmer med det problemet man har.

Medlem
Skrivet av damitos:

Hejsan

detta problem har jag tidigare aldrig haft. Men nu när jag kopplar in min mp3 i usbn så händer det ingetning datorn verkar ej känna av att mp3 är ikopplad något man kan göra? :S

Det kan vara så att USB sladden är paj eller att uttaget i din mp3 är paj.
Det kan bero på att du dragit ut den för hårt eller nåt.
Annars kan du gå och laga den.
Men då kostar det säkert mer än vad du köpte mp3n för:)

Inaktiv

När du stoppar in USB i datorn så installerar den ju den nya enheten..

När du sen är klar måste du säkra borttaginingen genom att trycka på Stopp ikonen, sen är den redo att dras ut.

Då står det att maskinvaran kan dras bort utan risk.

Den kan väl skadas tror jag väl?

Medlem
Skrivet av showerguy:

När du stoppar in USB i datorn så installerar den ju den nya enheten..

När du sen är klar måste du säkra borttaginingen genom att trycka på Stopp ikonen, sen är den redo att dras ut.

Då står det att maskinvaran kan dras bort utan risk.

Den kan väl skadas tror jag väl?

Jag använder aldrig "säker borttagning av maskinvara" och har aldrig haft något problem med mina enheter

Inaktiv
Skrivet av Xphome:
Skrivet av showerguy:

När du stoppar in USB i datorn så installerar den ju den nya enheten..

När du sen är klar måste du säkra borttaginingen genom att trycka på Stopp ikonen, sen är den redo att dras ut.

Då står det att maskinvaran kan dras bort utan risk.

Den kan väl skadas tror jag väl?

Jag använder aldrig "säker borttagning av maskinvara" och har aldrig haft något problem med mina enheter

Nej men vad är "säker borttagning" till för då?
Man får helt enkelt skylla sig själv om det uppstår något problem :/

Inaktiv

SANDISK!!

Vad får ni sCandisk ifrån?

1
Skriv svar