Film från GTA: Chinatown Wars

Medlem
Film från GTA: Chinatown Wars

Förbokade idag från amazon, kostar 17,99 pund därifrån vilket jag tycker är kriminellt billigt

Medlem

Jag tycker detta ser ut att hålla mycket hög kvalitet. Men sedan är det ju ett DS-spel med, där mycket är _bra_ inte bara hype.
Det enda jag har varit rädd för är att det kan vara ganska kort, vilket jag tycker namnet antyder. Dock har jag läst att storyn skall vara 12-15h, vilket - om man tar bort PR från ekvationen - samt lägger till att jag är bäst, betyder i mitt fall 8-10h.
Det funkar för mig iaf. Köper via amazon med, det går inte att köpa DS-spel i sverige....


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fasen, det är ju nästan så att man måste köpa ett Ds bara för det här Ser riktigt roligt ut ha med sig i fickan...

Medlem

Fått mycket bra betyg överallt, är nästan så ja vill köpa en DS enbart för detta spel faktiskt.

Medlem

Köpte ett 360 bara för GTA IV, nu blev det ett DS "enbart" för detta.. blev nöjd med mitt 360-köp så förhoppningsvis lär man bli nöjd med en DS också


signatur
Inaktiv

Tror dom satsar på fel sak. De flesta som har ds är inte 18+


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Måste testa att spela det idag.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Tror dom satsar på fel sak. De flesta som har ds är inte 18+

För det är ju bara 18-åringar som spelar gta... Jag började spela gta när det första kom och då var jag långt ifrån 18.

Medlem

18 år på gta4 som är bra mycket mer realistiskt än gta för ds, borde skilja lite ålders gränser tycker man.

Medlem

Ett självklart köp!


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Ett givet köp..
Hade hoppats att de skulle likna första gta, å de e ju precis va de gör
Ser grymt kul ut.


signatur

PSN: Draobs

Medlem
1
Skriv svar