Resistance: Retribution

Robot
Resistance: Retribution

När Resistance-serien gör en avstickare till PSP är förstapersonsvyn och den taskiga handlingen borta. Kvar finns monster att smula. Massor av monster.

#resistance-fall-of-man, #resistance-2, #doom


Medlem
Vi granskar Resistance på PSP

"Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1843.
Var inte rädd"

Medlem

hehe ye "Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1843."


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Samma här, tyckte demot va tråkigt men är ändå nyfiken på detta.

Redaktör

Ni får skälla lite på den där slappa redaktören så att han får nåt gjort.


signatur
Medlem

Voff!


signatur

Rawr

Medlem

"samt funktionen att koppla ihop din PSP med Resistance 2 på PS3 för att lägga till nya spelmoment och vapen."

Ganska coolt att genom att koppla ihop spelen så "smittas" karaktären man är med viruset och detta gör att folk i spelet reagerar annorlunda på dig i cut-scenes. så det har större inverkan än vad recensionen påpekar.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Voff!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Bra recension!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Spelet ser riktigt smaskigt ut på alla bilder det blir definitivt ett köp inom en snar framtid.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om jag hade gillat och kunnat spelat spel på en PSP så hade detta absolut varit ett köp. Men nu avskyr jag att spela på en liten 2 tums skärm. FY FAN! HUVA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

shit, måste skaffa mig ett PSP

skulle det komma ett nytt psp snart eller?¨

ska man satsa på ett slim annars? någon skillnad på de vanliga å slim förutom att det är smalare?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Slim har dubbelt så mycket ram-minne, men det märker du knappt av. Den har något snabbare laddningstider när den läser från UMD och en ljusstarkare skärm än FAT:en.

Sen har vi den nya PSP-3000 som är en förbättrad slim, med ännnu fler nya trevliga funktioner.

Avstängd

Min brorsa tycker att det är det bästa krigsspelet för pspn, och ja, han satt uppe hela natten och spelade det =/

Medlem

Detta och Killzone Liberation är 2 måsten att inneha om man äger ett psp! Det är ungefär som mario är till ds!

Bra recension, men jag skulle gärna att du hade skrivit mer om vad som händer när man inekterar spelet!

Medlem

Jag trodde aldrig det här spelet skulle vara bra.

Jag är glad att jag hade fel.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Kanske blir o damma av psp'n igen då

Medlem

Nån mer än jag som reagerade på att länkbilden på startsidan är löjligt lik en av Iron Maidens A matter of life and death-Eddies?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

släpper dom det til ps3 också??

Inaktiv
Skrivet av zaturas:

släpper dom det til ps3 också??

lol

Medlem

Fan, funderar nästan på att skaffa en PSP enbart för detta spel.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Bra recension! Älskar PSP


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

BULP: Köp mitt. 4gb hdd och lite tjafs.
PM om du ä intresserad!

Är detta spelet psp-exklusivt?

Medlem

PSP exklusivt - Jupp. Än så länge iallafall.

F.ö. köper helst nytt, isåfall. Gillar att ha garanti och sånt. Men trevligt att du frågade.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Varför sa ni inget om den grymma online delen som är den absolut bästa på något handheld spel någonsin?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

vill ha!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Nån mer än jag som reagerade på att länkbilden på startsidan är löjligt lik en av Iron Maidens A matter of life and death-Eddies?

Tänkte på det jag också.
Fan vad snyggt det var förövrigt. Jävlar. Kanske dags att damma av PSP:n ja, som någon nämnde tidigare.

1
Skriv svar