Vad är erat favorit chassi?

Medlem
Vad är erat favorit chassi?

Har det inte men nästa gång knaske jag har råd:)

Länk http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ZALGT1000...

Vad är erat favvo chassi? länka helst till bild


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

lätt denna, en av de få snygga chassi som inte kostar skjortan.

Medlem

Älskar mitt Antec Nine Hundred, men skulle vilja ha ett Antec Twelve Hundred istället... :heart:


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

Jag har detta chassit och jag älskar det. Det kyler suveränt och är skitsnyggt. Jag har inte sett något chassi som är lika snyggt.

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=THVA8003S...

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har detta chassit och jag älskar det. Det kyler suveränt och är skitsnyggt. Jag har inte sett något chassi som är lika snyggt.

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=THVA8003S...

Du den där var faktiskt grymt snyggt som du säger!
Den är ju lätt värt sitt pris, men vadå. Följer det med kylning till?:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Måste säga att ANTEC THREE HUNDRED ULTIMATE GAMER chassit är en ny favorit och till ett oslagbart pris.
Fått bra kritik, därav mitt intresse.
http://www.dustinhome.se/pd_5010142536.aspx


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Cooler Master Cosmos S ligger högst upp på chassi-önskelistan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av cammo:

Är det inte lite felformulerat? Man frågar om favoritchassi. Inte vilket du har och hur det är.

Dock så har jag läst en och annan recension och åsikt om det och det verkar vara ett av de mest prisvärda och funktionella där ute. Vikten, lite dåligt med utrymme vid nedre fläkten och chassifötternas material (kan eventuellt bli ett problem) är de enda minusen som omnämns.

Så varför är du inte i extas!!!!??!1

Som du kanske förstått så är jag intresseras av chassit och har tänkt att köpa det till min kommande rigg och ställer därför frågan då ditt inlägg inte riktigt gå i linje med det jag läst.

Medlem

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Medlem
Skrivet av caddylac:

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Det var en schyst låda

Medlem

Har du det?


signatur

B lup

Inaktiv

Gillar inte chassin med för mycket ljus o sånt blir jäkligt störigt bara efter ett tag. Själv tycker jag att CM Cosmos 1000 är ett riktigt bra chassi, lian li gör också bra grunkor


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av landahl:

Jag har detta chassit och jag älskar det. Det kyler suveränt och är skitsnyggt. Jag har inte sett något chassi som är lika snyggt.

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=THVA8003S...

Du den där var faktiskt grymt snyggt som du säger!
Den är ju lätt värt sitt pris, men vadå. Följer det med kylning till?:up:

Man får med en massa fläktar. Jag har köpt till en till fläkt i fronten så nu har jag 2 stycken 120 fläktar där. Fläkten i taket tog jag bort eftersom den inte gör någon alls nytta. Helt onödigt att ha fläkt i taket tycker jag.

Medlem

har just beställt ett

Antec 900 för att ersätta min dell dator :). Detta är väl favoriten just nu!


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Det här chassit verkar coolt8)

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Det här chassit verkar coolt8)

Väldigt seriöst...:up:


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Detta chassit är snyggt! Får lite HL2 vibbar av det, men detta sitter jag på nu, min gamle trotjänare

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Det här chassit verkar coolt8)

Asballt ju GE MEJ!!

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av caddylac:

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Det var en schyst låda

Sitter och lyser vackert i åskvädret här hemma just nu


signatur
Medlem

det här måste vara världens coolaste chassi, synd att dat inte går att köpa utan att få med allt mojs inuti. (vad jag vet)

Medlem

Det har jag och det är ganska schysst

Annars är Antec Twelve-hundred riktigt nice.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av caddylac:

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Det var en schyst låda

Sitter och lyser vackert i åskvädret här hemma just nu

Mysigt Men måste bara fråga... Vågar man ha datorn igång under åskväder? Av ren vana brukar jag stänga av den (och rycka kontakterna) för att inte få grillade komponenter.
Sedan undrar jag hur tyst den är. Verkar som att det inte låter särskilt mycket enligt den information jag hittat än så länge. Stämmer det? För då skulle jag nog kanske överväga ett köpa av den istället för P182 (som väger mer än det dubbla).

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av caddylac:

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Det var en schyst låda

Sitter och lyser vackert i åskvädret här hemma just nu

Mysigt Men måste bara fråga... Vågar man ha datorn igång under åskväder? Av ren vana brukar jag stänga av den (och rycka kontakterna) för att inte få grillade komponenter.
Sedan undrar jag hur tyst den är. Verkar som att det inte låter särskilt mycket enligt den information jag hittat än så länge. Stämmer det? För då skulle jag nog kanske överväga ett köpa av den istället för P182 (som väger mer än det dubbla).

Den är mycket tyst tycker jag iaf och blixten och dundret var långt borta hörde det på avstånd men regnade gjorde det som fan

Edit: Har ett 8800GT SSC,duo processor den bara pyser lite.


signatur
Medlem

Denna tycker är rätt nice


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Martyzx:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av caddylac:

NZXT HUSH är min absoluta favvorit!

Det var en schyst låda

Sitter och lyser vackert i åskvädret här hemma just nu

Mysigt Men måste bara fråga... Vågar man ha datorn igång under åskväder? Av ren vana brukar jag stänga av den (och rycka kontakterna) för att inte få grillade komponenter.
Sedan undrar jag hur tyst den är. Verkar som att det inte låter särskilt mycket enligt den information jag hittat än så länge. Stämmer det? För då skulle jag nog kanske överväga ett köpa av den istället för P182 (som väger mer än det dubbla).

Den är mycket tyst tycker jag iaf och blixten och dundret var långt borta hörde det på avstånd men regnade gjorde det som fan

Edit: Har ett 8800GT SSC,duo processor den bara pyser lite.

Tackar för informationen och specsen. Få se om det blir nått. Lutar åt det hållet.

...Och det är bra att du har koll på åskan också

Ellehbg: Den såg ju asgrym ut! Lätt coolaste chassit jag sett. Folket på sweclock verkar dock inte lika imponerade. Förstår inte alls vad det är de snackar om.
http://www.acer.com/predator/

edit: Monitorn var fräck den med
http://www.tweaktown.com/news/9599/hands_on_with_acer_s_preda...

12
Skriv svar