Xbox 360-tävlingen avgjord!

Robot
Medlem
Xbox 360-tävlingen avgjord!

Grattis alla vinnare

Medlem

Grattis! Bra förslag dessutom.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem
Medlem

Det var ju precis lika samma förslag som jag skrev, fast möjligtvis lite bättre formulerad :'<

Men jag är inte bitter! Grattis!

Inaktiv

jisses vilken aktiv snubbe som vann, hela tre foruminlägg

tycker det var en bra idé...skulle velat se de andras också

Medlem

Ja dom flesta som vinner är aktiva, medelvärde på 5 foruminlägg eller så. Men om man ska vinna måste man vara ny

edit, grattis!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Grattis!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis!

Det hade varit skoj att se vad de övriga vinnarna hade föreslagit.

Redaktör

Då har vi fått de obligatoriska klagomålen då, denna gång levererade av Jinx och Mosoloa1... Tänkte låta bli att skriva detta men det går tydligen inte att låta bli att gnälla:

Vi vill inte se massa klagomål på juryns beslut, ty det går inte att överklaga. Klagar man ändå finns risk att man blir avstängd från framtida FZ-tävlingar.

Sprid gärna det fetstilta vidare.


signatur
Medlem

Grattis alla som vann!

Varför ens kommentera om vinnarna i fråga är aktiva eller inte i tex forumet då det har noll betydelse i tävlingen? Varför skulle en som har många inlägg vara mer värd att vinna än en som har mindre eller inte vart medlem lika länge?
På vissa låter det åtminstone som att vissa skulle va värda att vinna mer än andra och kommer garanterat kommer mer inlägg som antyder samma sak.
Kan folk få in det i sina hjärnor att det inte har någon betydelse någon gång för det börjar bli lite passé att se det tävling in och tävling ut.

EDIT: Heh, Tompa hann före

Medlem

Fan man vann inte.

Inaktiv

Hihi, jag vann en t-shirt iallafall tack FZ och grattis alla till alla andra som vann!


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Grattis till vinnarna! Ännu ett schyst pris den här gången. Kvalitén på priserna har höjts något makalöst måste jag säga.

Sen kan man undra vad antal inlägg har med nånting att göra. Har själv besökt sidan sen andra halvan av '98. Totalt med 2 användare och sammanlagt kanske 200 inlägg högst. Vissa besöker sidan för att läsa nyheter, inte för att få kompisar eller ordbajsa till främlingar, andra inte.

Chansen att någon med 2000+ inlägg vinner måste dessutom vara betydligt mindre än att någon med få vinner, då det inte lär finnas _så_ många som har det om man jämför med de totalt antal personer som deltar i tävlingen. Men vad vet jag! Jag har bara 55 inlägg.

Edit: Meeen.. segskriver man så hinner andra före. Det är regeln. (Tydligen) :$

Medlem

GZ till alla vinnare


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ännu en tråkig tävling på FZ.
Sicken tur att jag inte tycker om xbox360 och jag deltog enbart för att skriva vad jag tycker, så jag svarade inte ens på sista frågan, mehehe

Medlem

Ooh, en t-shirt och en väska, man tackar!

Jag skrev nåt i stil med att jag ville se listor med allt nytt som kommer på PSN/XBLA/steam osv varje vecka...

Inaktiv

Grattis till vinnarna!

Inaktiv

Grattis!! Är grymt avis hehe.!!!

Medlem

Bra av FZ att eliminera frågan som misstolkades av större delen av de tävlande.

Medlem

Grattis!
Attans, Gratis glass till alla medlemmar tyckte jag var ett utomordentligt förslag

Medlem

Grattis till vinnarna!

Man får väl hoppas på en SideWinder X8 istället då.


signatur

Korvspad.

Skrivet av mosoloa1:

Ja dom flesta som vinner är aktiva, medelvärde på 5 foruminlägg eller så. Men om man ska vinna måste man vara ny

edit, grattis!

Säger den personen som spammar onödiga saker och trollar bara för att öka sitt inlägg ratio.


signatur
Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Bra av FZ att eliminera frågan som misstolkades av större delen av de tävlande.

Menar du den om när Halo 3 släpptes till Xbox? Den var ju lite halvlurig...

Medlem

Tycker ni borde göra en mer demokratisk tävling nästa gång det gäller "fritt ord". Att de bästa 10(?) väljs ut av juryn, sedan får andra deltagare rösta på den som är bäst
Men, det är bara min åsikt..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Nejnej! Trodde att jag hade vunnit något Man ska inte jämföra om man har 5 inlägg eller 5000 inlägg, alla ska ha lika stor chans.

Han som nu vann sin Xbox 360 med tillbehören kommer nog länka www.fz.se runt bland sina vänner som i sin tur blir intresserad av hemsidan. På så sätt så får ju Fz fler medlemmar och ännu mer tävlingar

Grattis till alla vinnare och till mig själv som svarade rätt på alla frågor!

Medlem

Grattis!

Själv lät jag bli att delta denna gången. Kom inte på något bra svar till utslagsfrågan. Härlig tävling iallafall!

Medlem


Iaf Grattis till vinnarna!
Får väl köra vidare o hoppas på nästa


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av bMess:

Grattis till vinnarna!

Man får väl hoppas på en SideWinder X8 istället då.

true that!


signatur

Rawr

12
Skriv svar