Xbox 360-tävlingen avgjord!

Medlem

Grattis grabbar!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Då har vi fått de obligatoriska klagomålen då, denna gång levererade av Jinx och Mosoloa1... Tänkte låta bli att skriva detta men det går tydligen inte att låta bli att gnälla:

Vi vill inte se massa klagomål på juryns beslut, ty det går inte att överklaga. Klagar man ändå finns risk att man blir avstängd från framtida FZ-tävlingar.

Sprid gärna det fetstilta vidare.

klagomål hit och klagomål dit...mitt beröm bryr ni er inte om som vanligt.

Medlem

Gratulerar alla, samt mycket nöje till förstaplatsaren med sin nya 360!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

MFC
Medlem

En liten undersökning jag gjorde för ett tag sedan visade att ingen på FZ vunnit en tävling två gånger.. och med tanke på att jag inte vunnit en enda ännu så måste det fan vara min tur snart!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Tompa:

Då har vi fått de obligatoriska klagomålen då, denna gång levererade av Jinx och Mosoloa1... Tänkte låta bli att skriva detta men det går tydligen inte att låta bli att gnälla:

Vi vill inte se massa klagomål på juryns beslut, ty det går inte att överklaga. Klagar man ändå finns risk att man blir avstängd från framtida FZ-tävlingar.

Sprid gärna det fetstilta vidare.

Så om man tänker något negativt ska man inte låtsas om det utan skriva något positivt istället? :/

Dessutom - kritik är bra.

Inaktiv

Mikael. Jag håller med om att kritik är bra men vad får varenda tävling för kritik?

" Fan, dom har ju bara postat 5 inlägg. Jag har ju postat 4536 inlägg"

" Nej jag vann inte, skit tävling. "

Måste inte direkt vara nå roligt att höra det från oss medlemmar.

Se hellre framåt och försök att vinna Microsoft musen

Grattis till vinnarna!

Medlem
MFC
Medlem
Skrivet av showerguy:

Mikael. Jag håller med om att kritik är bra men vad får varenda tävling för kritik?

" Fan, dom har ju bara postat 5 inlägg. Jag har ju postat 4536 inlägg"

" Nej jag vann inte, skit tävling. "

Måste inte direkt vara nå roligt att höra det från oss medlemmar.

Se hellre framåt och försök att vinna Microsoft musen

Grattis till vinnarna!

äh.. beror ju på vädret o en massa annat fattaru väl!?

Personligen gnäller jag bara för att jag alltid försöker vara positiv när jag losat en tävling men idag orkade jag inte vara positiv!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Så om man tänker något negativt ska man inte låtsas om det utan skriva något positivt istället? :/

Dessutom - kritik är bra.

Skilj på kritik och gnäll. I princip varje gång vi presenterar tävlingsvinnare är det nån som gnäller på att vinnaren är för inaktiv. Man skulle lika gärna kunna klaga på att vinnaren har för långt namn eller är för blond - också det kriterier som inte nämns i tävlingsreglerna...

Alltså, kritik är välkommen, så länge den är konstruktiv.


signatur
Medlem

kongratulationz

Medlem

På tal om gnäll och kritik så fick ju faktiskt se att kritik framförd på ett riktigt sätt kan ha verkan i och med att den där frågan som orsakade så många missförstånd togs bort.

Skrivet av Schtaben:

Attans, Gratis glass till alla medlemmar tyckte jag var ett utomordentligt förslag

Bästa förslaget jag någonsin hört. Det vore skandal om detta inte införs!

Medlem

Stort grattis.
Mycket bättre svar på utslagsfrågan än mitt
Ha så kul med boxen

Medlem

Grattis!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Attans, jag var ju ruskigt sugen på en 360 faktiskt, aja det där med grannar var faktiskt en riktigt bra idé!

Grattis till er som vann något


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

00a
Medlem

Bara för att man inte har så många inlägg så behöver det inte betyda att man inte är aktiv. Själv är jag väldigt mycket på fz, men jag skriver sällan något. jag läser mest bara trådarna och om jag känner att jag har något att tillföra tråden skriver jag.

Medlem

Jag vill kommnetera ang aktivitet.
Jag har inte många inlägg och jag registerades för inte så länge sedan.
Men jag hängde här i ungefär ett halvår innan jag reggade mig. Jag läser också här nästan varje dag, men jag skriver mindre. Klart jag räknar mig som passivt aktiv och det är väl inget fel på såna medlemmar? Värre är det om någon skapar bara för att och sedan aldrig med kommer tillbaks

Medlem

Grattis till vinnarna

Medlem

Vinnarförslaget var grymt. Välförtjänt vinnare!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Grattis till vinnarna, var även ett värdigt förslag som jag gärna skulle vilja se på sidan faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Joel1992:

Bara för att man inte har så många inlägg så behöver det inte betyda att man inte är aktiv. Själv är jag väldigt mycket på fz, men jag skriver sällan något. jag läser mest bara trådarna och om jag känner att jag har något att tillföra tråden skriver jag.

Exakt själv var jag aktiv åtminstone 2 år på sajten innan jag blev officiell medlem.
Visst kan jag bli ledsen som alla andra att man inte vinner men så brukar jag aldrig vinna nåt heller så det spelar ingen större roll.


signatur
Medlem
Skrivet av Joel1992:

Bara för att man inte har så många inlägg så behöver det inte betyda att man inte är aktiv. Själv är jag väldigt mycket på fz, men jag skriver sällan något. jag läser mest bara trådarna och om jag känner att jag har något att tillföra tråden skriver jag.

eller hur, jag jag har vart här på FZ eller ska jag säga frazgone sen tidernas begynnelse, har haft ett antal olika användarnamn genom dessa år, och sen 2004 har jag fortfarande bara skrivit runt 800inlägg medans jag ser folk som reggat sig för ett år sen har runt 3000, så bara för man inte skriver så mycket, eller har en ganska nyligen reggat konto så menas det inte att man inte är en aktiv FZ besökare

ibland orkar man inte skriva, och läser bara

uhm back to topic, så grattis till alla dem som vann, självklart är jag väldigt avundsjuk och besviken att jag inte vann! men jag hoppas och ber till alla gudarna att jag vinner sidewinder musen nu

Medlem

Jag säger grattis till alla som vann:up::D

Medlem

Grattis till er alla filurer

Medlem

Grats, till vinnarna!

Medlem
Medlem

Detta var ju väldigt trevligt
Nu blir det xbox-lan med min halo-fanatiker till kompis...

Kul att några gillade förslaget!

Min aktivitet på sidan kan ju sammanfattas som "Jag kommer till FZ för att läsa, inte för att skriva".

Medlem

grattis Egendor.
Hoppas det blir många fraggs i lådan

härligt. läs det jag skriver!


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar